moeders voor moeders,iemant ervaring?

Wat de rest al zegt, kleine moeite... ik ben het al weer bijna vergeten maar heb toch bijna 9 weken mee gedaan. Soms dahct ik wel pffff weer in die kan plassen zeker snachts en sochtends vroeg maar ja dan heb je wel de grootste plas dus doe je het toch maar... en dat het stinkt kan wel vervelend zijn, zeker met ochtend misselijkheid. Maarja jke helpt er zo veel stellen mee!

Ik had ook veel honger maar wel wat later, rond week 12 tot 16 ofzo... en nu ook wel weer maar ja nu moet je ook meer eten (week30 zit ik)

Komt allemaal goed, neem lekker extra fruit en bijv crackers met kaas, komkommer en tomaat!
 
Hoi,
allereerst gefeliciteerd met je zwnagerschap!
Graag meedoen. Ik ben zwanger dankzij moeders voor moeders. Het is iets kleins, waar iets heel groots uit kan komen, nl. een kinderwens vervuld zien worden.
liefs Henny
 
Ja hoor, ik heb ervaring met moeders voor moeders, momenteel zwanger van mijn 6e doe ik er weer aan mee en ik heb het bij al mijn zwangerschappen gedaan.
Tja het is niet meer dan in een maatbeker je urine opvangen en dat in een fles gooien.
Bij mij komen ze elke maandag nieuwe flessen brengen en de volle ophalen, die zet ik gewoon voor de deur daar hoef je niet voor thuis te zijn.

Groetjes
 
Gefeliciteerd!
Ik ben zelf nu 7 weken zwanger en doe sinds dinsdag voor de tweede keer mee. Wat ik me van de vorige keer nog kon herinneren was dat ik zo misselijk werd van die lucht van die flessen?! Maar goed het is voor een goed doel dacht ik dus weer. Nu voor de tweede keer is de lucht me nog mee gevallen. Ik doe de fles van te voren al open zodat de lucht er een beetje uit kan. Ben alleen 2 dagen lekker misselijk geweest en heb een beetje weinig 'gespaard'. Had er effe geen zin in. Maar we gaan gewoon weer verder.
Verder weet ik nog wel dat ik de vorige keer wel blij was dat ik 16 weken was en weer 'gewoon' naar de wc kon gaan. Hahaha!
Oja, en deze keer zijn de cadeautjes verandert. Heel jammer, je krijgt nu alleen nog maar een armband of ketting. Voorheen kreeg je zo'n leuk serviesje aan het eind. Dat was wel een beetje jammer. Maar goed we doen het voor de aanstaande 'moedertjes'.

Succes!
 
Terug
Bovenaan