Moeders voor Moeders is geweest!

Hahaha succes hoor met piesen in de piesbus! Echt het is heeel mooi dat dat gebeurd hoor, maar als ik dit doe)zoals bij mijn vorige zwangerschap, krijg ik alleen maar boze briefjes dat ik te weinig in dat ding heb gepiest en als ik niet meer zou doen, zouden ze m´n presentje niet geven, omdat ik te weiging m´n best had gedaan. Ik vergeet dat steeds te doen joh. hahahahaha Niets voor mij! :))))

Ja ik heb een presentje gehad. Een armband heb ik nu. En op die test stonden 2 dikke vette strepen! Dus t is ECHT waar;).
Ja ik heb die bus maar in de wc gezet, boven en beneden. Dan vergeet ik t niet:p.

Hahaha gaan ze daar dan echt mee dreigen dat je je presentje niet krijgt? Wat denken ze dan.. dat je je aanmeldt om sowieso maar een presentje te kunnen krijgen?? Ieder beetje urine moeten ze blij mee zijn!

Anyweg, vriendlief heeft de bussen vandaag beneden naast de portiekdeur gezet. Ben benieuwd wanneer ik reacties krijg. Had geen zin in de deurbel al ben ik de hele dag thuis, dus merk het vanzelf wel wanneer het mannetje ze heeft omgewisseld.

Pfff ik heb het bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Bah wat een gedoe en als je die fles opendraaide ging ik zowat over m'n nek van die lucht woehaaha
Ik wil je niet ontmoedigen hoor ButterflyJess. Ben blij dat je het doet, pies ook maar voor ons grinnik!
Enne als ze gaan dreigen, dreigen wij wel terug hahahah

Haha ik pies netjes in het potje.
Maar het meurt inderdaad een uur in de wind met dat ontsmettingsmiddel erin! Zodra ik de dop opendraai hou ik gewoon m'n adem in, dop er weer op en snel de wc uit. Zolang dat lukt vind ik nog niet zo'n ramp hahaha.

Hey ButterflyJess.. ik doe ook mee hoor!!!

Dat spul wat er in de fles zit is conserveringsmiddel om je urine/hcg langer houdbaar te houden!! Stinkt he..! Bah..

Ik had er bij mijn 1e ook aan mee gedaan.. bij de tweede geen zin in, en nu dacht ik, ach.. laat ik maar weer is mee doen, vind het niet erg om te doen. Maaaaaaar nu baalde ik wel een beetje vorige week woensdag, ik had de hele dag 8 volle flessen klaar staan voor de chauffeur, kwam hij niet!!!!!!!!! Nu heb ik er achteraan gebeld, en ze zijn me vergeten, dat vind ik wel slordig. Nu heb ik dus 16 flessen urine op zolder staan. Vind het wel stom maar goed, ik doe het voor een goed doel.

Succes er mee..... we moeten nog ff!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan