Moeders voor Moeders is geweest!

ik ga ook meedoen maar ook vanaf de echo
het is inderdaad een gedoe en ook ik heb geen kado gehad 4 jaar geleden... te weinig geleverd.... tja ik werk ook nog... en ophouden gaat niet al te best hahahaha

vind het wel goed om te doen, hoor zoveel mensen die er baat bij hebben..

Ben van mezelf een slechte drinker, al komt vriendlief nu wel steeds met drinken aan om me eraan te herinneren haha. Maarja, als je weinig drinkt... dan komt er ook weinig uit hahah. Als dat betekent dat ik geen cadeautje meer krijg, stoppen ze die maar ergens anders. Vind dat eigenlijk best een ondankbaar gebaar. Aan ieder plasje hebben ze wel wat toch?! Niet dat het me om het cadeautje te doen is, maar het gaat me wel om het principe :)
Ik vond 8 flessen van vrijdag tot dinsdag al veel, en nu heb ik er 12. Toen m'n vriend ze mee naar boven nam stond ik echt van; 12???? Denken ze dat ik leegloop ofzo?! :p

Hoi..

Dat vind ik ook vreemd dat je dan geen cadeautje krijgt. Bij mij zei die mevr. die de flessen bracht etc dat je echt niet de fles helemaal vol hoeft te plassen, en de fles ook niet mee hoeft te nemen als je weggaat.. dus ja, dan zul je de ene dag meer opvangen dan de andere. Ze zei dat het daar niet om ging, of je nu 10x plast of 5x.. het aantal Hcg hormonen veranderd daar niet door, dat blijft gelijk. Nou ik doe het gewoon zo, en mochten ze bij mij gaan klagen, dan zeg ik gewoon.. dat ik het niet netjes vind dat ze mij zijn vergeten en dat ik met 16 flessen urine thuis zat.. Maaaargoed! Alle beetjes helpen he..

Ik ben net gebeld door moeders voor moeders. Heb woensdagmiddag een afspraak. Ben benieuwd!
Zowiezo leuk om nog een keer een test te doen, weten we in elk geval zeker dat ik nog steeds zwanger ben...

Vandaag heeft mijn zusje een bevrucht eitje teruggeplaatst gekregen (ICSI), dus ik vind het extra bijzonder om mee te kunnen doen.

Zo gek, ik weet dat zij nu moet wachten op een innesteling en dat ze (als alles goed gaat) over 2 weken een zwangerschapstest kan doen, terwijl zij niet weet dat ik al eventjes weet dat ik zwanger ben. Met een beetje geluk weten wij dus eerder dat zij zwanger is, dan dat wij gaan vertellen dat ik zwanger ben (willen we nog even mee wachten tot 10/12 weken).

Zou wel super zijn als we straks allebei met een dikke buik rondlopen! We wilden vroeger al zo graag een tweeling zijn ;-)

Terug
Bovenaan