moeders voor moeders, wie helpt er ook een handje?

Ik ben morgen alweer klaar met mvm.
Heb mee gedaan vanaf week 6 t/m morgen dan ben ik 17 weken.
Vind het fijn om andere op die manier te helpen, maar ook weer blij dat ik er vanaf ben. Vind het nl onwijze stink potten echt..
Hahahaha
Groetjes Dees
 

hoi hoi

Ik ben gisteren naar MvM geweest. Ze halen bij ons geen urine op, dus ben ik daar maar heengegaan. Dan moet ik het elke week brengen. Ik heb ook al de dvd gekregen, echt heeeeeeeel gaaf!!!
 

Hallo allemaal..

Ook ik doe mee met moeders voor moeders, vanaf mn 6de week al..
Ben nu   10 week en 5 dagen zwanger.. dus mag nog wel ff..

Inderdaad heb ik van die dagen dat ik er totaal geen zin in heb om in het potje te piesen, maar je maakt er andere vrouwen blij mee, en ik zou me dus niet schuldig willen voelen als ik het niet deed.. beetje egoistisch lijkt me dan..

Alleen ik krijg steeds meer last van mn rug benen en bekken.. dat dat geklier op zo'n kleine wc echt niet leuk is.. en hartstikke veel pijn doet.. loop te worstelen met mn broek pfff.. en een rokje aan met panty of mailot.. no way.. dan ben ik een uur bezig hahaha en dan kan ik gelijk plat daarna hahaa.....

maar uiteindelijk is het de moeite waard.. ik bedenk me wel steeds wat als ik niet zwanger kon raken.. dan zijn er dus echt wel moeders nodig die dit wel doen!!   Toppie toch! ga zo door..

Grtjs Chantal   10 week 5 dagen zwanger van de 1ste!
 
Ook ik doe mee aan MvM. Bij mijn eerste heb ik er ook niet echt bij stilgestaan maar nu ga ik er helemaal voor. Bij ons komen ze het ook niet halen maar mijn vriend moet 3x in de week in Zwolle zijn voor de voetbal en daar vlak in de buurt is een punt waar je het naar toe kan brengen. Zo draagt hij ook mooi zijn steentje bij !
Ik heb gekozen voor het speel/boxkleed, dan heeft ons kindje er straks ook nog wat aan.

Liefs Nicole
 
p.s.
Ik hoor inderdaad van heel veel vrouwen dat ze de containers zo vinden stinken en dat ze daar zo'n last van hebben. Ik vind het enorm meevallen. Zelfs op de momenten dat ik wel misselijk ben kan ik er heel goed tegen.
 
Hoi,

Ik ben nu 13 weken zwanger en doe al vanaf de 6e week mee aan moeders voor moeders, gelukkig had op tijd een foldertje gelezen en kon ik me meteen aanmelden.
Ik vind het plassen in de kan niet zo erg, maar die groene flessen vind ik echt ongelooflijk stinken. Ik ben al de hele dag ziek, maar als ik als denk aan de geur van die flessen komt mijn eten al omhoog. Maar gelukkig hebben wij er een oplossing voor: ik plas netjes in het kannetje en mijn man leegt de kan telkens in de groene fles!
Wij doen dus eigenlijk samen mee aan moeders voor moeders, haha!

Groetjes Appeltje
 
Hoi meiden,

Ik plas ook sinds week 6 mee voor MvM. Voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad (ontdekt bij 10 weken). Ik heb toen niet meegedaan omdat ik niet wist dat ik zwanger was, en toen ik het wel wist het 3 dagen later dus foute boel bleek te zijn.

Deze keer doe ik wel mee, voor alle  meiden die niet langs gewone weg zwanger kunnen worden, maar ook een klein beetje dat als het weer  mis zou gaan, de zwangerschap in elk geval niet voor niets is geweest. Hopelijk is dit laatste niet van toepassing, maar da's nog even afwachten.

Ik ben het af en toe, net als anderen  lees ik hier gelukkig, helemaal spuugzat dat geplas in die maatbeker en die geur uit die groene containers...jèk! Maar ik doe het wel braaf elke dag, ik kan me wel voorstellen hoe blij ik ben als ik hem of haar op de echo naar ons zie zwaaien en dat gun je toch iedereen. Hé Appeltje goed idee, misschien moet ik die verdeling van jou ook maar eens aan mijn mannetje voorstellen, maar of hij daar nou blij mee is...

Groetjes, Em
 
Terug
Bovenaan