Moeders voor moeders?

[quote quote=10205574]Bij ons zou de krat bij de voordeur erg zichtbaar zijn en ik weet niet of via achter bij ons heel handig is, maar als er in inzamelpunt is is dat ook wel fijn. Moet je proberen per week een kratje vol te krijgen of hoe moet ik dat precies zien?[/quote]
Ja elke week krijg je een nieuw kratje mijn wisselslag was dan bijvoorbeeld op dinsdag zette zelf dat wel buiten neer en dan werd die omgewisseld

Ik heb ook mee gedaan!
ik vulde ook alleen de flessen als ik thuis was, had de ene week meer opgevangen dan de andere keer, dat maakt niks uit! 
Als je je aanmeld komt er iemand van moeders voor moeders bij je thuis voor een intake gesprek, je wordt na je online aanmelding gebeld om een afspraak te maken ( zij doet ook nog een keer een zwangerschapstest) Zij legt je alles uit over de deelname, wanneer het start, Wanneer het klaar is etc. Ook spreek je af waar je de kratten neer zet als ze opgehaald worden. De plek kan je eventueel later nog wijzigen, je krijgt namelijk een online account waar je dit in kan aangeven. Hier kan je ook aangeven als je eventueel eerder wil stoppen.
Je kan er voor kiezen om de kratten in onopvallende tassen te laten bezorgen/ halen. Zo zien je buren gewoon een tas bij de voordeur staan wat vanalles kan zijn ipv een krat met flessen erin.
Succes ermee!.

Ik werk gewoon 5 dagen per week en doe het alleen als ik thuis ben. Savonds snachts en in het weekend dus als ik thuis ben, ik neem het nergens mee naar toe en hou ook geen plas op als ik daarna naar huis ga. Tot nu toe krijg ik de 4 flessen per week makkelijk vol; ik krijg woensdagavond nieuw krat en op zondagavond is het al vol! 
Ik zou zeker aanraden om het te doen, het is zo’n kleine moeite. Daarnaast is mij op het hart gedrukt dat ook een halve fles urine al heel fijn is, dus het niet uitmaakt of het vol is of niet!

Ik heb me aangemeld. Mijn vriend was ook erg enthousiast! Maar mijn voorwaarde is wel echt dat het heel discreet moet want ik het is nog pril en ik wil echt niet dat iemand het weet. Ben benieuwd!
Bedankt voor al jullie reacties!?

Ik heb mee gedaan aan moeders voor moeders en was erg blij dat ik iets kon betekenen. Het is een kleine moeite. Ik ving alleen urine op als ik thuis was (werk full time). Bijna altijd zaten de flessen zo goed als vol. Ik zette de krat helemaal achter in op onze oprit, achter iets. Dus dit viel niet op. Ze komen het met een wit busje halen, dus hier is ook niks aan te herkennen. 
Succes met je keuze! 

Terug
Bovenaan