Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de eerste keer wel meegedaan en de tweede keer niet. Het is echt maar een kleine moeite en je kunt veel vrouwen helpen. De reden dat ik de tweede keer niet mee heb gedaan is omdat ik (weer) zo hard over moest geven dat ik telkens in mijn broek plaste. Zo was er dus weinig op te vangen
Ik heb meegedaan omdat ik het een fijn idee vond om vrouwen te helpen die moeite hebben met zwanger worden. Ik was heel misselijk en vond het wel een opgave eerlijk gezegd. Ik weet dus niet of ik het bij een tweede zwangerschap weer zou doen. Heb ook een beetje het gevoel dat het dan niet meer 'hoeft' omdat ik al een steentje heb bijgedragen.
Ja 2x meegedaan. Ik gun iedereen een kindje en heb het geluk dat het ons makkelijk gegeven is. Met zo'n kleine moeite kun je helpen dat voor een ander ook waar te maken.
Ik doe op dit moment mee. Ik ben zelf 2x zwanger geraakt door iui met hormonen. Dankzij moeders voor moeders kan pregnyl gemaakt worden.
Je krijgt elke week 8 flessen die je per dag vult. Het is een kleine moeite voor heel veel geluk. Jij kan het verschil maken voor kinderloze moeders, dat is toch prachtig!
Ik kan zelf geen reden bedenken om niet mee te doen. Daarom ben ik zelf vorige week gestart. Praktisch en leuk is het niet, maar je kunt er op een eenvoudige manier andere mensen mee helpen, dus voor mij was de keuze snel gemaakt.