moeders voor moeders

Ik las net ook in flair dat rene Froger een HCG kuur doet. Boosje, ik ben het met je eens dat dat soort dingen maar eens moeten stoppen.

Als moeders voor moeders zegt dat de hormonen naar onvruchtbare vrouwen gaan zou dat ook moeten, en anders moeten ze daar eerlijk in zijn.
 
Moeders voor Moeders is daar ook heel eerlijk in. Er gaat maar een héél klein percentage niet naar MvM toe.Het overgrote deel dus wel. Wil je het daar voor laten dan????
Er zijn zoveel vrouwen die zwanger willen worden en daar hulp bij nodig hebben.
Als je geld geeft voor een goed doel gaat daar ook niet de volle 100% naar toe. Er gaat ook een klein gedeelte ergens anders naar toe. Daar laat je het toch ook niet voor!!!
 
Dat is niet waar. Er komt juist een steeds grotere vraag naar de hongerremmers die van HCG gemaakt worden.

En MvM heeft daar ook altijd geld voor gevangen. Wie zegt dat ze het er niet mee eens zijn liegt niet, maar ze hebben het laten gebeuren en dat is hetzelfde.

Natuurlijk zijn ze niet blij met de reclame die er tegewoordig gemaakt wordt voor de HCG kuur maar ze hebben het aan zichzelf te danken. Ik vind het ook geen goed zaak, als MvM beweert dat het overgrote deel naar onvruchtbare vrouwen gaat hoe kan het dan dat half bekend Nederland zweert bij HCG kuren? Dat zal echt meer zijn dan die 1% die MvM noemt.
 
Ik heb er WEL problemen mee dat een instantie als MvM van alles mag beweren en dat de meeste mensen die meedoen niet eens weten waar ze voor plassen!

Ik noem dat MISLEIDING!
 
Ik wordt ook woedend van berichten over Rene Froger aan de HCG kuur. De HCG die wordt ingezameld is bedoeld voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden! Daar plas je voor volgend MvM!
 
Wat maakt het nu in feite uit. Je moet je gewoon vasthouden aan de gedachten dat je er een andere vrouw mee kunt helpen, dat is (moet) het belangrijkste (zijn). Wat ze er verder mee doen, zal je toch een rotzorg zijn. Als je niet meedoet spoel je het gewoon door de WC, da's pas zonde. Dan weet je heel zeker dat er niemand bij gebaat is, ook niet de ene vrouw die min of meer afhankelijk is van de vrijgevigheid van andere vrouwen die wel het geluk hebben om zwanger te mogen zijn!

Ennuh, als Rene Froger er behoefte aan heeft moet ie het vooral niet laten. Ach je moet wat om er leuk uit te blijven zien op die leeftijd. En verder, de organisatie MvM leeft ook niet alleen op water, dus als zij daar een centje aan kunnen verdienen is daar toch ook niks mis mee.

Denk gewoon alleen aan hetgeen waar het in eerste instantie voor bedoeld is en laat de rest voor wat het is.

Groetjes Fonske
 
Terug
Bovenaan