moeders voor moeders

Voor al die vrouwen die er wel moeite mee hebben, is er maar 1 oplossing.

Niet meedoen en ophouden met problemen maken van dingen die geen probleem hoeven te zijn!
 
Ja, vooral overal maar ja en amen op zeggen. Ik vraag me af of iedereen ook zo vergevingsgezind is als je denkt mee te doen met het foster parentsplan en ze blijken stiekum van jouw geld wapens te kopen.

Ik denk dat je altijd kritisch mag zijn naar organisaties, ook als ze goed werk doen kan er msibruik gemaakt worden van goedgelovigheid!
 
Ik ben het er niet mee eens dat er hcg naar voor andere doeleinde gebruikt wordt zoals voor rene froger om af te vallen. Betwijfel ook of het wel werkt want ik kon de eerste weken van mijn zwangerschap niets meer laten staan en geen snoeppot of koektrommel was veilig.

Tevens is het bij de nederlandse wet zo geregeld dat je niet het alleen recht mag hebben op medicatie. Dus met andere woorden iedere arts die hcg voor wat dan ook wil gebruiken mag dat ongestrafd.

Moeders voor Moeders kan daar hoe graag ze ook zouden willen niets aan veranderen.

Je moet dus eigenlijk kwaad en ontevreden zijn op de nederlandse wet en niet op moeders voor moeders want die hebben alleen maar het beste voor met vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden. De artsen en dieetisten die moeten worden aangepakt.
 
Hoi,

Naast medicijnen voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen en afslankmiddelen worden er ook medicijnen van gemaakt voor het laten indalen van de balletjes voor jongetjes.

Als de balletjes namelijk niet ingedaald zijn zal een jongetje geopereerd moeten worden. Dankzij dit medicijn is dat niet altijd nodig.

Het is inmiddels bekend, dus je hebt zelf de keuze wel of niet mee doen.

Persoonlijk lig ik er niet wakker van als ze er ook afslankmiddelen van maken. Ik moest toch wel plassen (en veel) dus of ik het nou opvang of doortrek, ik doe er zelf niets meer mee.

Al zou er maar 1 persoon mee geholpen worden om zwanger te raken dan is het mij dat absoluut waard!

Sylvie
 
Je zal zelf maar die ene zijn die niet zwanger kan worden en het medicijn niet kunnen krijgen omdat niemand meer urine geeft omdat toevallig een paar bekende Nederlands met het medicijn willen afvallen.........

We moeten gewoon urine blijven geven, niks is 100% gegarandeerd in het leven en er zijn zat vrouwen die wel gebaat zijn bij dit medicijn (dat alleen gemaakt kan worden van urine, ze kunnen het niet namaken in de fabriek).

Ik ben blij dat ik mijn bijdrage heb mogen leveren en zal dat een eventuele volgende keer ook weer doen. We moeten blij zijn dat we zwanger zijn, wel of niet meedoen en deze hele discussie is een luxe probleem voor ons zwangeren. Voor degenen die het middel nodig hebben is het pure noodzaak.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan