moeders voor moeders

Ik doe ook niet mee. De reden hiervoor is dat de hormonen die wij bij elkaar plassen ook op de commerciele afslankmarkt terecht komen. Veel bn-ers maar ook steeds meer gewone mensen (wel met veel geld!) kunnen een HCG- kuurtje krijgen. Mijns inziens onzin, net al veel andere afslankproducten.

Mijn probleem is dat MvM die hormonen (zonder daar eerlijk over te zijn naar de moeders) die hormonen op de markt brengt.

Ze moeten ook wel want ze hebben geen alleenrecht op de hormonen en medicijnen. MAAR.. ze krijgen er wel een vergoeding voor. Zo wordt er grof geld aan verdient door mensen waar jij in ieder geval niet voor plast!
 
Mij ook niet gezien. Om de zoveel tijd zie je weer in 1 of ander damesblad een succesverhaal over de HCG-afslankkuur. Deze hormonen komen zeker van MvM en de "patienten" moeten er grof voor dokken! Heel unfair!
 
Stel nou dat de helft van jouw urine gebruikt wordt voor afslankmethoden en de andere helft voor vrouwen die anders geen kinderen kunnen krijgen...is de keuze dan nog zo moeilijk???!!!
 
Ja, maar die andere helft komt dan in de handen van afzetters die er veel geld vor krijgen. Is dat eerlijk? moders voor moeders is niet betrouwbaar, en dan kunnen ze nog van die aardige informatrices hebben, ik geloof ze gewoon niet.
 
Wat een gezeur altijd zeg.

Ook al zouden er 9 mensen van afvallen en maar 1 geholpen worden om zwanger te raken dan is het het mij toch waard.

Je spoelt het toch door de wc dus even opvangen is niet zoveel moeite.

Iedereen mag het voor zichzelf bepalen hoor, absoluut maar ik vind het kortzichtig om het alleen uit principe te weigeren.

Sylvie
 
ik vind het gewoon eigenlijk alleen al gezeik dat mensen hier altijd op het forum op terug komen. en dan ook nog mensen willen gaan aanmelden omdat ze dan een serviesje krijgen...
als je mee wilt doen prima! maar doe dat dan lekker en laat anderen met rust daarover.

groetjes sandy
 
Terug
Bovenaan