Moeders voor moeders

Het probleem voor MvM is, dat zij de medicijnen slechts produceren. Het zijn de artsen die het voorschrijven en die hebben niks met MvM te maken.

Weet wel dat vrouwen die niet op 'de natuurlijke manier' zwanger kunnen worden, helemaal niet zwanger meer kunnen worden als we allemaal geen urine meer geven!

Alle behandelingen in het ziekenhuis (ICSI etc) zijn alleen mogelijk met de medicijnen die door MvM geproduceerd worden!

Als ik op zo'n manier andere vrouwen kan helpen om zwanger te worden, dan doe ik het!

Linda 27wkn
 
Hoi Eefje,
Ik ben wel benieuwd hoe jij er nu in staat. Heb je er al verder over nagedacht ?
Voor de andere, bedankt voor de reacties. Ik vond het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, die positief blijft over de opbrengst, of in iedergeval, een gedeelte daarvan !
Fijne zwangerschap gewenst, gr Tanja
 
Hoi Eefje,
Ik heb ook urine opgevangen voor MvM, op het intakegesprek vertellen ze dat er een klein deel voor een ander doel gebruikt wordt maar dat zij hier niets aan kunnen doen. Nu hoop ik maar dat dat kleine deel jou niet afschrikt want zwanger zijn en moeder worden daar doe je het toch voor. Ik heb meegedaan van week 5 tot week 16 van mijn zwangerschap en zou het een volgende keer weer doen, al was ik het op het laatst wel een beetje zat.
Denk er nog maar eens over na en een fijne zwangerschap gewenst
Alinda 38 weken.
 
Hoi , hoe het ook zei , ik ben dus iemand die zonder deze actie niet zwanger had geworden .Ben nu nml 6,5 week zwanger na een icsi behandeling na 9 lange jaren proberen .Dus diegene die dat mogelijk hebben gemaakt :Hartstikke bedankt !!!!! Gr .Simone
 
Hoe het ook is , ik ben iedereen die ,meedoet aan MvM hartstikke dankbaar ,want na 9 jaar ben ik eindelijk zwanger na een ICSI behandeling en zonder MvM had dit mooi niet gekunt .Gr .Simone
 
Kijk! En daar doen we het voor!
Jammer van dat deel dat naar Froger gaat, zolang het merendeel maar goed gebruikt wordt.
Gefeliciteerd Simone!!
Liefs, Femke (38 wkn en 2 dgn, spannend..)
 
Ik ben ook een aanstaande moeder die geen kinderen zou kunnen krijgen met eigen partner zonder dit medicijn. Ik ben dus alle vrouwen die de urine hebben verzameld dankbaar en lever nu zelf ook urine in. Tijdens het intake gesprek is iderdaad de afslankmethode besproken. Het schijnt om een hele kleine concentratie te gaa, waar ze absoluut niet blij mee zijn. Het overgrote deel wordt gebruikt om de kinderwens van paren uit te laten komen... en dat gun ik iedereen.

Bovendien: het kost geen enkele moeite!
 
Jeetje zeg, wat een reactisch!
Ontzettend bedankt allemaal. Ik ga het wel doen. Mede door jullie berichtjes en het feit dat een hele goede vriendin niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden, heb ik deze beslissing genomen.
Veel suc6 allemaal.
 
Terug
Bovenaan