Moeders voor Moeders

mosy, wat denk je ervan dat dit door de huisartsen illegaal uitgevoerd wordt? En zouden de mensen die urine afstaan voor vrouwen die moelijk zwanger kunnen worden niet zelf hiervoor toestemming moeten geven dat het ook voor andere doeleinden wordt gebruikt? Het is een stiekume praktijk en er wordt ook nog eens veel geld voor gevraagd voor dat HCG dieet!! Nee ik zou het niet willen!
 
Ik denk dat mijn 2e reactie, die pal boven die van jou staat wel genoeg zegt.
Dit verhaal had ik nog nooit eerder gehoord en ik dacht dus in eerste instantie dat het om mensen met een serieus overgewicht-probleem ging, wist niet dat het om 'mensen met veel geld ging', om het even zo te mogen noemen.

Groetjes Mosy
 
Laten we niet naief zijn met z'n allen.
MvM doet absoluut goed werk door vrouwen die moeilijk zwanger worden te helpen dmv het zwangerschapshormoon. Maar er wordt gewoon grof geld verdiend aan het deel wat men aan de farmaceutische industrie verkoopt om daar die slank-injecties van te maken. Die injecties zijn extreem duur omdat er heel veel urine nodig is om het werkbare deel eruit te halen. Ik vind dat MvM hier eens wat opener over mag zijn. Wat de consulente aan anoniem aan 18:55:48 hierboven vertelde, is natuurlijk flauwekul!
MvM is gewoon commerciele business, laat daar geen twijfel over bestaan. Dat is op zich niet erg, maar als mensen tijdens een intake gesprek dit soort vage halve waarheden te horen krijgen is het wel een slechte zaak. Ik vind persoonlijk dat er erg op de emotionele kant wordt ingespeeld; als je de blijdschap van het zwanger zijn eenmaal ervaren hebt, kun je bijna niet weigeren om vrouwen te helpen bij wie het niet wil lukken immers? MvM blijft heel onduidelijk in hun informatie hoeveel er werkelijk gebruikt wordt voor zwangere vrouwen. En consulentes die een intake voeren zou je best eens wat meer aan de tand mogen voelen. Er wordt tenslotte ook gewoon aan je verdiend.
 
Terug
Bovenaan