Moeders voor Moeders

Ik heb veel in het forum gekeken en ik zie veel berichten over moeders voor moeders. Ik heb dus niet zo'n goede ervaring !!!
Bij mijn eerste zwangerschap die helaas mis ging heb ik ook in van die flessen geplast. Tuurlijk doe je zoiets, mooi dat je vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen worden kunt helpen. Toen las ik bij mijn schoonmoeder een modeblad en daarin stond Carolien Tensen en wat denk je zij was vreselijk afgevallen door urine van zwangere vrouwen in haar lichaam te spuiten. Nou sorry hoor, maar daarvoor plas ik niet in zo'n fles. Bij mijn tweede zwangerschap niet meer gedaan. Nu bijna 6 weken zwanger en ben het weer niet van plan.
 
Hoi
Het gaat om een klein percentage wat naar mensen gaat die af willen vallen. Dolblij met mijn zwangerschap, en een kleine moeite was het voor mij om 9 weken mijn urine op te vangen. En voor vrouwen een groot plezier die dankzij dit wel zwanger worden!!!! Daar gaat het nog steeds om hoor, vergeet dat niet.
Sorry, maar ik vind het kortzichtig als mensen niet verder kijken dan de verhalen van Carolien Tensen, ed.

Gr Tanja
 
Ik doe er wel gewoon aan mee.
Ik heb zoiets van...nou dan help ik toch die vrouwen die het wel krijgen. Dan gaat er maar een gedeelte naar van die vrouwen die af willen vallen of iets dergelijks. Anders plas ik het toch in de wc en is het ook weg. En het is een kleine moeite.
 
En wat is er mis met vrouwen helpen die willen afvallen? Niet kwaad bedoeld hoor, maar ik ben zelf ook zwaarlijvig, en zou dolgraag wat kilo`s kwijtwillen. Helaas is dat niet voor iedereen even gemakkelijk, denk maar aan mensen met schildklierproblemen, medicatie met cortisonen en dergelijke. Ik begrijp wel dat je liever urine geeft voor iemand die zwanger wil worden, maar komaan, doe niet net alsof mensen met overgewicht het zelf allemaal in de hand hebben! Wij dikke vrouwen zijn ook maar gewoon mensen die met een beperking zitten, en ook al vinden jullie zoveel vet misschien walgelijk en onze eigen schuld, wij hebben ook gevoelens hoor!
 
ik geef mijn plas aan moeders voor meoders voor mede-vrouwen. Hoe komt het dan via moedres voor moeders bij een afvalgebeuren terecht? Tuurlijk hebben ze daar grip op.
 
Volgens mij krijgen ze daar geld voor en met dat geld kunnen ze hun projecten weer financieren. Ik vind er trouwens wel een verschil in zitten of mensen door medische redenen te zwaar zijn of dat ze het aan zichzelf te danken hebben.
Ik heb bij mijn eerste ook netjes meegedaan, maar bij een evt tweede wil ik me eerst even goed voor laten lichten.
 
Terug
Bovenaan