Moeders voor Moeders

Snap je reden wel, maar moeten daar die vrouwen die moeilijk zwanger worden de dupe van worden? Bovendien wordt het ook gebruikt bij jongetjes waarvan de balletjes niet goed ingedaald zijn. Moeten deze jongetjes dan ook de dupe worden? Vind ik niet. En het grootste gedeelte van je urine gaat naar bovenstaande groepen.
 
Het moet gewoon duidelijk zijn waarvoor jij je urine afgeeft. Dat je dat kan aankruizen of iets van geen bezwaar. Maar niet urine innen onder het mom van voor moeders (dat van die jongetjes vind ik ook goed , maar nooit van gehoord dat urine dat mede kan verhelpen)en dan verkopen. Het moet gewoon duidelijk zijn en je moet het kunnen aangeven!
 
Ik heb er aan mee gedaan en dat ga ik ook zeker met een volgende zwangerschap weer doen. Het is inderdaad maar zo'n laag percentage dat naar andere doeleinde gaat. Al heb ik maar 1 vrouw geholpen mat zwanger raken, dan vind ik het al de moeite. Wat moet je er nou extra voor doen? je hoefd jezelf niet open te snijden of zo alleen ergens anders in plassen.

 
Toen ik meedeed kreeg ik een folder. Daarin stond dat een klein percentage van het hormoon inderdaad naar een doel gaat dat MvM niet steunt. Na het bellen van de informatielijn werd mij verteld dat dit deel naar ijdele vrouwen met te veel rimpels en te veel geld gaat. Toch heb ik meegedaan. Ik ben het er uiteraard niet mee eens maar ik vind het idee dat ik andere vrouwen en ook jongetjes help belangrijker...
Maar het is natuurlijk ieders goed recht om niet mee te doen.
Stephanie (34+6)
 
Ik heb zelf meegedaan aan moeders voor moeders ,de eerste keer moest ik het afbreken ivm een miskraam.
Bij deze zwangerschap hebben ze me ook vertelt dat het sints een jaar anderhalf jaar naar de ijdele dames gaat.Maar dat heeft me er niet van weer houden dat ik het wel/nietzou gaan doen en heb weer gewoon megedaan en deze keer gelukkig alle negen weken af kunnen maken.Ik zelf heb van heel dichtbij meegemaakt dat vrouwen die het zo hard nodig hebben er zoveel aan hebben en ik praat dan van familie.Ik zelf ben gezegend dat ik het niet nodig ben geweest en was het dus vanzelf sprekent dat ik mee heb gedaan.Stel je eens voor als niemand nog mee zou doen aan moeders voor moeders zouden er zoveel stellen kinderloos blijven en dat alleen omdat men het niet verkroppen kan dat vrouwen het doen voor hun schoonheids ideaal.Wie heb je er nu meer mee vraag ik mij dan af?Het is een kleine moeite voor een groot geluk.Wij weten wat zwanger zijn is en gezinnetje te mogen hebben pak het geluk van een ander dan niet af ze zijn het zo hard nodig en alleen wij kunnen helpen en niemand anders.

p.s zo denk ik er over en respecteer dus ook zeker wel als iemand anders er anders over denkt.Ik laat iedereen in zijn waarde en de keuzes die ze maken iedereen moet het zelf weten.

groetjes marianne36.5wkn
 
Wat ze er niet bij zeggen is dat je naast het inspuiten van het hcg je ook moet houden aan een dieet van 1000 k-calorien per dag, dan wil ik ook wel afvallen!
Ik heb nu twee keer mee gedaan, waarvan de eerste keer is uitgelopen in een miskraam. Echt leuk vind ik het niet, want die potten stinken enorm, maar een volgende keer doe ik zo weer mee. Het lijkt me verschrikkelijk om moeilijk zwanger te kunnen worden en als dit dan een beetje kan helpen dan help ik daar graag aan mee. Maar zoals Marianne al zegt, iedereen moet die keuze zelf maken.

Groetjes alice
 
Ik blijf me afvragen waarom je niet zelf kan aangeven waar jou urine dan voor gebruikt wordt.
Graag wil ik medevrouwen helpen. Maar ijdele dames in deze contekst niet.
Je zou toch toestemming kunnen geven daarvoor of niet zodat je weet waar jouw urine voor gebruikt gaat worden of in ieder geval waar niet voor.


 
Moeders voor moeders maakt medicijnen van je urine HCG-hormoon. Echter een enkele arts besteld het medicijn met een omweg, om het als ogenaamd afslankmiddel voor te schrijven. Het stat eerlijk in de boekjes en op de website van moeders voor moeders. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat je daardoor afhaakt er zijn ook mensen die anders niet zwanger kunnen woden en daar doe je het voor. Ik ben zelf op de "gewone"manier zwanger geworden en doe lekker mee. Kleine moeite voor een groot geluk van een ander, en ach die paar procent voor afslanken, denk maar dat ik die wel afsta, zodat jij voor de goede reden kan plassen.
 
Terug
Bovenaan