MOEDERS VOOR MOEDERS


Hoi hoi,

ik doe al sinds mijn 6e week aan moeders voor moeders. Het is eigenlijk heel simpel: Je krijgt elke week 8 groene bussen geleverd die je helemaal vol moet plassen. En die worden dan elke week voor je deur opgehaald en gebracht. Ik vind het super goed als mensen dat doen. Het kost je immers  geen moeite  en je kunt er tallozo vrouwen mee helpen! Dus zou ik zeggen, gewoon doen!

Wanneer je zwanger bent produceer je een hormoon (HCG), zwangerschaps hormoon. Vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden, willen wel eens een tekort aan dit hormoon hebben. Deskundigen halen dit hormoon uit je urine en maken er een medicijn van.

En plassen doe je toch, of het nou in de wc is of in een bus hihihi, dus je zou er veel vrouwen mee kunnen helpen...

Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd.

Liefs Cody                
 

Kleine moeite groot plezier.
Ik heb nu 3 keer meegedaan en deed dat graag.   Kleine moeite om in een kan te plassen. Er zijn ong. 4 a 5 rouwen nodig die de hele periode urine opvangen  om 1 vrouw 1 maand te kunnen helpen. Dat is nogal wat.
Mocht je twijfelen ivm eventuele miskraam (is niet te hopen natuurlijk) dan kun je makkelijk alles afzeggen en wordt er heel lief gereageerd. Ik kreeg zelfs een bloemenbon als dank.
Dus doen!!!

 
Hoi,

Ik doe ook al mee vanaf week 6 van mijn zwangerschap. Zoals de anderen al schreven help je er anderen vrouwen mee en dat was voor mij de reden om mee te doen. Wij zijn er ongeveer een jaar mee bezig geweest om zwanger te worden. Het is uiteindelijk wel op de gewone manier gelukt, maar was dit niet het geval dan is het fijn om te weten dat zwangeren elkaar zo kunnen helpen om niet zwangeren toch zwanger te krijgen. Je mag meedoen van week 6 tot en met week 16. Je hebt een vaste dag in de week dat de bussen worden opgehaald, je zit dus niet een aantal weken met je eigen urine in huis. Daarnaast wordt je hulp ook beloont. Ik heb een boek gekregen over zwangerschap en babytijd. Ik lees heel veel in dit boek, er staan veel handige tips in.
Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met iemand van Moeders voor Moeders. Laat maar iets weten.

Groetejs Monique2, 12 weken en 5 dagen
 
Hoi,
het is echt de moeite waard om mee te doen. En echt heel simpel. Een vriendin van me is zwanger geworden na   het krijgen van hormonen die mede door het verzamelen van urine door moeders voor moeders gemaakt werden. Ik ben nu net klaar met het verzamelen, maar heb ergens een beetje zo'n gevoel dat ik het ook voor haar heb gedaan, ook al was zij eerder zwanger dan ik. Ook als je een miskraam krijgt, gaan ze er heel netjes en discreet mee om. Ik had uiteindelijk zelfs helemaal niets kunnen verzamelen, mijn eerste zwangerschap, maar ik kreeg toch een bloemenbon.
En de bussen waarin je verzamelt kunnen heel discreet worden opgehaald, zodat de buren of anderen ook nog niet hoeven te weten dat je zwanger bent. Het opvallendste vond ik nog wel dat de kan waarin je je urine opvangt niet lekt en heel netjes schenkt, zodat je je urine netjes in de bussen kunt gieten. En na afloop gooi je het kannejte gewoon weg.
groejts
greet
 
Hoi Didi....

ik ben zwanger van m'n derde kindje, en doe nu dus voor de derde keer mee aan MVM... Vind het een heel fijn idee dat ik samen met m'n kindjes kan bijdragen aan de kinderwens van een ander. In mijn omgeving hebben best wel een aantal mensen moeite met zwanger worden... dus plas ik graag een week of 12 in een potje

Omdat ik nog niet verteld heb dat ik zwanger ben komen ze achterom. Erg discreet, wel zo prettig....
En als je er over twijfelt of je zoiets wel of niet moet doen.... nou... doen dan....

groetjes
Myra
 
Hoi meiden,

Vanaf week 6t/m 16 heb ik ook meegedaan met Moeders voor Moeders. Het was voor mij heel vanzelfsprekend dat ik mee zou doen als ik zwanger zou zijn maar bij een eventuele volgende zwangerschap weet ik niet of ik nog mee doe. Ik ben namelijk heel erg misselijk geweest 's morgens en de geur van de flessen zorgde er dan ook voor dat ik moest overgeven. Soms stond ik letterlijk met een handdoek om mijn gezicht de flessen te vullen. Ik ben tussendoor ook een paar weken gestopt omdat het echt niet meer ging, gelukkig was dit geen probleem.

Maar goed, het blijft een bijzonder goed doel en het is natuurlijk ook zonde als alles zo de wc in verdwijnt terwijl een ander er bijzonder mee geholpen kan worden. Moet ook zeggen dat ik de kadootjes erg leuk vond, vooral het serviesje. Mocht er nog iemand zijn die zich ook wilt aan aanmelden, wil je me dit dan laten weten? Dan kan ik namelijk nog een bestekje kado!

Succes!

groetjes Ilse
 
Hoi meiden,

Vanaf week 6t/m 16 heb ik ook meegedaan met Moeders voor Moeders. Het was voor mij heel vanzelfsprekend dat ik mee zou doen als ik zwanger zou zijn maar bij een eventuele volgende zwangerschap weet ik niet of ik nog mee doe. Ik ben namelijk heel erg misselijk geweest 's morgens en de geur van de flessen zorgde er dan ook voor dat ik moest overgeven. Soms stond ik letterlijk met een handdoek om mijn gezicht de flessen te vullen. Ik ben tussendoor ook een paar weken gestopt omdat het echt niet meer ging, gelukkig was dit geen probleem.

Maar goed, het blijft een bijzonder goed doel en het is natuurlijk ook zonde als alles zo de wc in verdwijnt terwijl een ander er bijzonder mee geholpen kan worden. Moet ook zeggen dat ik de kadootjes erg leuk vond, vooral het serviesje. Mocht er nog iemand zijn die zich ook wilt aan aanmelden, wil je me dit dan laten weten? Dan kan ik namelijk nog een bestekje kado!

Succes!

groetjes Ilse
 
Terug
Bovenaan