MOEDERS VOOR MOEDERS

Hoi

Ik zou heel graag willen (ken  een stel  die hééééééééééél lang (11 jaar) hebben moet wachten op een zwangerschap) maar ik mag niet meer. Ik heb vorige week testjes gedaan en ben zwanger, maar waarschijnlijk zit ik in nu in de 12e week (moet over twee weekjes een echo laten maken om precieze tijd te zien).  Heb nog wel eventjes gebeld of ik  me misschien toch  nog aan kon melden maar helaas moest voor de 11e week gebeuren. Vind het wel jammer. Al lang voordat wij bezig waren met kindjes krijgen wist ik al dat ik moeders voor moeders wou helpen. Helaas. Misschien bij een eventuele volgende (hopen dat ik dan toch eerder weet dat ik zwanger ben).

Groeten Erica
 
OOk ik heb twee keer meegedaan aan MvM. Op die manier is je urine een keer geen afvalproduct maar kunnen sommige mensen er ook nog wat mee!!!
Bij ons was zwanger worden niet makkelijk, uiteindeljk geluk gehad dat het spontaan is gelukt.

Het enigste "nadeel" vond ik de geur die uit de flessen kwam als je die deed openen.....Als je dan al veel last hebt van misselijkheid en braken en je rook die geur....echt zeer indringende geur was dat. Maar daar had ik ook al wat op gevonden. Ik opende met ingehouden adem de flessen en zette ze even buiten de wc zodat de ergste reuk al weg was, terwijl ik in het kannetje aan het plassen was.

En om dan ook nog presentjes te krijgen als dank.....dat is toch helemaal leuk.

liefs w.
 
Ik heb ook meegedaan..ik vond het idd. ook geen moeite maar nu jullie beginnen over die geur..hahahahaha. Dat was ik eerlijk gezegd alweer vergeten, ben nu 41+4.
Maar goed, je plast in een kan en dan gooi je de urine pas in de bus. Dus het valt reuze mee.
 
Terug
Bovenaan