Moeders voor moeders

hallo,

ook bij ons worden de flessen niet opgehaald, ik stond er een beetje van te kijken.
mijn schoonmoeder doet ook mee maar dan voor een ander hormoon. ik laat de flessen dus nu bij haar bezorgen en ophalen. (ongeveer 10 km rijden)
ik dacht eerst dan laat maar, maar van de andere kant als ik andere vrouwen kan helpen met het hormoon waarom niet... het is niet bij iedereen van zelf sprekend dat je zwanger raakt.

lieve groet,

Wendy

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik heb ook meegedaan, maar moest er ook elke week 10 km voor rijden. Ik vond het niet erg, ik wou zooooo graag anderen ermee helpen. Een bekende van mij vond het verschrikkelijk en was blij dat ze eraf was...maar ik heb van elk plasje genoten!! Echt waar, het voelde zo fijn!! Ik zou net zo goed de hele zwangerschap willen helpen..maar ja  dat kan niet. Je moet het helemaal zelf weten wat je wilt en wat je er voor over  hebt. En je niet schuldig voelen als je het niet doet hoor!!

veel succes, liefs janine  

Hallo dames!

Zelf heb ik meegedaan aan MvM, omdat dat zo vanzelf sprekend was. Ik ben ook van de hormoonkuren zwanger geraakt en ik kan je vertellen; dat is pas geen pretje.
Maar ik kan me voorstellen dat je het een opgave vindt. Ik heb werkelijk waar mijn uiterste best gedaan om alle kannen vol te plassen; voor het goede doel en het voelde fantastisch! Ik hield zelfs mijn plas op zodat ik het thuis in een de groene emmer kon doen (ik gebruikte de kan niet vaak).

Over de opmerking dat ze goud geld verdienen met je plas word ik echt heel kwaad! Het zal wel onwetendheid zijn, maar toch. Pas op met zulke dingen! Wie is "ze" trouwens? Niet de organistatie MvM, hoor. Dat zijn veelal vrijwilligers.

IVF is bijvoorbeeld heel duur... helaas en dat is voornamelijk door het hormoon FSH (follikel stimulerend hormoon) dat gebruikt wordt en niet door het zwangerschapshormoon dat wordt toegediend om de follikels tot een eisprong te stimuleren.

liefs,
bien

Terug
Bovenaan