moeders voor moeders

Hoi Hoi,

Ook ik kan het niet vaak genoeg zeggen VOORAL DOEN!!!!!!!!

Ik heb zelf ook in de MM gelopen om zwanger te worden en heb 4x IUI en 1x IVF gehad en nu kan ik na 2,5 jaar ook zeggen; IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!

Het hormoon wat uit de opgevangen urine wordt verkegen heb ik dus vaak nodig gehad en ben heel erg dankbaar dat er vrouwen zijn die dit voor ons willen doen.

Ik doe zelf natuurlijk ook mee. Ik heb eerst de 1ste echo afgewacht, met 7.5 wkn en daarna ben ik ook actief mee gaan plassen. Eerder durfde ik niet mee te doen vanwege mijn miskraam vorig jaar April.

Ik ben morgen alweer 14 wkn en moet nu nog 2 wkn meeplassen.
Ik moet eerlijk zeggen; ik ben blij als het erop zit. Na 8 wkn in een kannetje plassen en daarna overgieten in een fles ben je het toch wel spuugzat.

Maar het is voor een goed doel en je maakt er zoveel vrouwen gelukkig mee.
Dus als je mee KAN doen, vooral doen.

Kruimel

Hallo allemaal,

Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders en ik moet nu nog ca. 1 1/2 week.
Eerlijk is eerlijk, ik ben het nu wel een beetje zat. Vooral omdat ik 's nachts vaak
enorme hoeveelheden moet plassen (en-dan-moet-opvangen en-dan-moet-overgieten en dan-kan-omspoelen en dan-nog-handen-wassen....pfff... en dat 2 x per nacht).
Maar ik heb het echt wel met plezier gedaan, want ik heb steeds meer mensen in
mijn omgeving met vruchtbaarheidsproblemen dus ik ben blij als ik wat kan doen.
Succes met plassen&opvangen allemaal hihi.
Marlo

Dank je wel voor jullie reacties!
Maandag komt een vrouwtje bij mij thuis om kennis te maken!

X Begin

Ik heb me gisteren aangemeld.
Maar ik hoop wel dat het allemaal een beetje discreet gebeurd, niemand weet het nog en mijn baas woont tegenover mij......

Hallo

Ook ik had graag mee gedaan aan moeders voor moeders (net al bij mijn eerste zwangerschap) maar helaas. Ze hebben tegenwoordig een hele waslijst aan ingrepen (waaronder hernia operatie, bloedtransfusie, verblijf voor langere tijd in Engeland/Ierland) en als je een van die vragen met ja beantwoord is het feest over.

Ik baalde behoorlijk want de eerste keer gaf dit geen problemen, zo blijf ik fijn tegen mijn verleden aanlopen :(

Voor iedereen die wel kan en mag mee doen geweldig en ga zo door!

groeten Gonnie

Hallo allemaal,

ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Toen ik voor de tweede keer zwanger raakte heb ik vol enthousiastme de contactpersoon gebeld, waar mij nogal bot werd verteld dat er in het noorden van het land niet meer word ingezameld, omdat het hormoon maar beperkt houdbaar is en het in het zuiden van het land verwerkt wordt. Deze zwangerschap is dat nog steeds het geval helaas... Ik had met alle liefde weer meegedaan. Ik geef jullie groot gelijk dat jullie op deze eenvoudige manier willen helpen met het realiseren van een droom voor veel mensen.

Groetjes van Marloes

Hallo allemaal,

ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Toen ik voor de tweede keer zwanger raakte heb ik vol enthousiastme de contactpersoon gebeld, waar mij nogal bot werd verteld dat er in het noorden van het land niet meer word ingezameld, omdat het hormoon maar beperkt houdbaar is en het in het zuiden van het land verwerkt wordt. Deze zwangerschap is dat nog steeds het geval helaas... Ik had met alle liefde weer meegedaan. Ik geef jullie groot gelijk dat jullie op deze eenvoudige manier willen helpen met het realiseren van een droom voor veel mensen.

Groetjes van Marloes

Hallo allemaal,

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan