MOEDERS VOOR MOEDERS!!!

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal!

Ben je nog maar net zwanger? Dan kun je mee doen aan moeders voor moeders! Ik heb mij vorige week aangemeld, en heb gisteren iemand op bezoek gehad van moeders voor moeders. Meer informatie hierover vind je op de website: www.moedersvoormoeders.nl

Ik vind het erg speciaal om hier aanmee te doen. Het geeft je een speciaal gevoel, want je kan andere moeders helpen om zwanger te worden... van het hcg hormoon in mijn urine worden medicijnen gemaakt. Ik heb wel is gehoord dat 1 zwembad vol urine, gemiddeld 1 vrouw kan helpen om zwanger te worden... met andere woorden, er is nog al wat urine voor nodig! Eerst had ik zoiets van, dat weet ik niet hoor, al dat gedoe en gesmeer met urine opvangen, maar het gaat prima, en het is maar een kleine moeite.

Er werd ook een zwangerschapstest gedaan, om te kijken of ik wel voldoende hcg hormoon in mijn urine heb, en ja hoor.. zo'n vette streep heb ik nog niet eerder op een test gezien, ik ben gelukkig nogsteeds zwanger!!!!!!!! Dat was alweer heel bijzonder, toch weer even de bevesteging. Ondertussen moest ik wat gegevens invullen. Als je je aanmeld om mee te doen krijg je een cadeautje. Ik kon kiezen uit een speelkleed voor in de box, een dvd over 9 maanden zwangerschap en ontwikkeling van het kind, een prachtig boek over de zwangerschap en bevallen (deze heb ik gekozen!) of een bestekzetje voor je baby. En het leuke aan het bestekzetje is, dat dat precies bij het serviesje past, dat je zowiezo ter afsluiting als bedankje, van moeders voor moeders krijgt. Nou is dat niet leuk! Ik was helemaal blij...

O ja, en omdat ik me zo snel had aangemeld (in de 5e week) krijg ik over de post ook nog een fotolijstje waar de foto in kan van de eerste echo! Leuk toch?

Reden genoeg dus om mee te doen! En de zwangerschapstest mag je houden, en ze zeggen dat deze heel duidelijk positief blijft aangeven! Dus denk er maar is goed over na... het is zeker de moeite waard, en je helpt andere vrouwen weer!

Misschien dat jullie dit allemaal allang wisten, maar voor de dames die nog maar pas zwanger zijn, denk er is over na.

Succes allemaal... Liefs José

hoi jose bloemetje,

heb me vandaag ook aangemeld bij   moeders voor moeders. Mijn oudste zus heeft het ook altijd gedaan en mijn andere zus heeft heel lang in de MMM. Dus wil ik wel mijn steentje bijdragen. Vraagje halen ze de urine nou wel of niet op ( was me niet helemaal duidelijk )

groetjes kim83

Hoi José!

Wat heerlijk om je enthousiasme van het scherm te voelen springen! Ook ik heb me opgegeven voor MvM in mocht vanaf de 6e week meedoen.

Maar ik kan je ook vertellen dat je het vanzelf zat word om te moeten plassen in een emmer-overtemoetengieten-en weer om te moeten spoelen. En de lucht van het middeltje wat in de bus zit kun je op een gegeven moment ook niet meer ruiken! lol

Ik heb vorige week gebeld dat ze deze week alles mogen ophalen en ik niet meer mee wil doen, ik vind 10 weken nèt iets te lang.

Het is dat het voor een goed doel is.. maar volgende keer zal ik zeker weten niet vanaf week 6 meedoen... zo'n 6 weken meedoen vind ik ook prima.

Ik wens je toch veel plezier en en hele goeie zwangerschap!
Groetjes, Jolanda

Hallo

Ik heb me eigen ook op gegeven voor moeders voor moeders en ze komen morgen praten voor de uitleg enzo.
Ik ben het helemaal met je eens dat je er zo andere mensen ook mee kan helpen ja toch!

Ik hoop dat het bij mij ook zo'n blauwe streep er zo uit komt...

groetjes ktje

6 weken en drie dagen

Daar is het onderwerp weer...........EN TERECHT!! Goed hoor dat jullie meedoen!
Ik heb 7 behandelingen achter de rug en van de laatste (wat ivf was) ben ik dankzij dit hormoon zwanger geworden.

lfs ing

Moeders voor moeders kan niet genoeg over gezegd worden!
Dankzijdeze organisatie en dames zoals jij ben ik nu 31 weken zwanger na een 2e icsi behandeling!

Ik heb er zelf ook met veel plezier aan meegedaan, het is een kleine moeite voor zoveel geluk!

Caatje.

hallo dames

ik heb me ook aangemeld vorige week al, maandag is er iemand geweest en ben dinsdag begonnen,,ik heb het ook gedaan toen ik 8 jaar geleden van me tweeling zwanger was, bij me oudste van 12 heb ik het nit gedaan had er toen geen idee van wat het was ik was zelf toen ook nog 17 dus vandaar,,maa het is   heel mooi gewoon om iets voor een ander te kunnen doen toch?

groetjes cora

Ik vind het geweldig dat jullie hieraan meedoen. Heb het zelf ook gedaan aangezien ik zwanger ben dmv ICSI en flink wat hormonen heb moeten spuiten. Is ook goed dat dit onderwerp blijft bovendrijven. Het kan niet vaak genoeg ter sprake komen.

Zeker als je bedenkt dat je een zwembad urine nodig hebt om een ampulletje te vullen.

Veel succes met plassen!!

En geniet van jullie zwangerschap

Liefs
Nicole

Terug
Bovenaan