MOEDERS VOOR MOEDERS!!!

Hoi.
Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen volop meegeplast hoor!!! In mijn omgeving zijn best veel stellen die moeilijk of niet zwanger kunnen geraken, en ik 2x vrij snel, en dan is dit het minste wat je kunt doen toch?
Ik vind het idd ook best lang en ben het op het laatst ook wel beu, maar toen ik het gezicht van mijn vriendin zag toen die vertelde dat ze eindelijk (na 2,5 jaar dokteren, spuiten, enz..) zwanger was, wist ik dat ik het daarvoor deed!!
Gr. Anne-Marie

hallo,

Het is idd een goed deol,je helpt er andere vrouwen mee! Ook ik had me aangemeld,maar wat blijkt....Het is NIET in het Noorden!!! Omdat ik  in  leeuwarden woon kan ik niet mee doen. Ze gaan daar hopelijk snel wat aan doen,ook hier lopen genoeg zwangeren die veel willen plassen voor een andere vrouw!!

dus helaas heb ik het niet kunnen doen,hoop de volgende x(als die komt) dat dat dan wel kan....

groetjes,
Ilona

38+4 wk

Dag meiden,

Ik geloof inderdaad wel dat je het op den duur een beetje zat bent, als je al heel wat weken je urine op moet vangen, en ja, er komt wel een behoorlijk sterk luchtje uit die flessen! Maar dat spul moet er inblijven, want dan blijft de urine langer houdbaar (conserveermiddel). Leuk al deze reacties, het is belangrijk dat iedereen het in ieder geval ziet op dit forum! Dus hou het onderwerp hoog zou ik zo zeggen! Bedankt hoor..!

Groetjes José 5 week + 3 dagen zwanger.

Trouwens, is huzaren slaatje ook slecht? Ik ben er momenteel dol op!!! En heb vanmiddag even lekker zo'n swirls ijsje gehad, en ja wel softijs, maar dat ding loopt heel goed, dus hopenlijk wel betrouwbaar. Ach voor 1 keer.

Terug
Bovenaan