Moeders voor Moeders

ik heb me dit keer wel opgegeven  Aankomende donderdag 2 oktober krijg ik iemand van mvm voor een gesprek Bij de eerste heb ik het niet gedaan toen vondt ik het allemaal al onzeker genoeg Dit keer vondt ik het gewoon vanzelfsprekend om mee te doen Waarom een ander niet gunnen wat je zelf hebt zoiets moois als een zwangerschap en een kindje van je zelf toch! Terwijl het enigste is wat je moet doen je urine opvangen ipv doorspoelen kleine moeite lijkt me Kan me voorstellen dat wanneer je er een heel eind voor moet rijden je het niet doet hoor
groetjes mira

Hallo,

Ook ik heb meegedaan aan moeders voor moeders. Gewoon omdat het niet voor iedereen heel vanzelfsprekend is om zwanger te worden. De stof die ze gebruiken voor die medicijnen is heel moeilijk te winnen dus hebben ze heel veel urine nodig. Wat er dan met de afval urine gebeurd hem ik me nooit druk over gemaakt, de een zegt voor mest en de ander zegt voor plastische chirurgie.

Bij mij kwamen ze het ook niet ophalen maar was het depot ook de avond voor de wissel al open, ik bracht het dus savonds weg.

Het enige nadeel vond ik, in de flessen zit een beetje conserveringsmiddel, dat hoort erin, ik vond dat heel erg stinken, en al ben ik nooit misselijk geweest, van dat geurtje op de vroege ochtend moest ik wel eens overgeven.

Maar het is voor een heel goed doel dus ik zou het gewoon doen!

Succes met je beslissing en je zwangerschap!

Groetjes liff (23 weken zwanger)

Hai,

Ik ben 1 van de velen die niet snel zwanger worden. In totaal hebben we er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden. Dit is dus gelukt met behulp van hormonen. Zonder de het zwangerschapshormoon uit de urine van zwangere vrouwen was ik waarschijnlijk nog niet zwanger geweest. Voor mij was het vanzelfsprekend dat ik mee zou doen ook al moest ik hiervoor elke week 1,5 heen en terug rijden.

Even een voorbeeld, de meeste vrouwen die vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan krijgen het medicijn Pregnyl. Hierin zit het zwangerschapshormoon uit de urine van zwanger vrouwen. Voor 1 spuit Pregnyl hebben ze een zwembad vol urine nodig om te maken. Kun je nagaan hoe belangrijk het is.

Het is voor iedereen natuurlijk de eigen beslissing maar ik spreek namens anderen die moeite hebben om zwanger te worden, alle beetjes helpen en het is echt heel belangrijk.

Veel liefs
Nataly

Ik ben er altijd voor om anderen te helpen, als het makkelijk kan. Ben ook al jaren bloeddonor, om diezelfde reden, en orgaandonor bij mijn overlijden. Ik heb het niet nodig en iemand anders wellicht wel, geweldig toch?

Dus ik heb wel meegedaan aan MvM, ondanks dat ze helaas ook niet thuis werden afgehaald. We moesten de flessen wegbrengen 10 minuutjes rijden. In praktijk vond ik het echter tegenvallen, ik ben niet heel trouw geweest. Ik was zo ziek en misselijk dat ik het regelmatig niet kon opbrengen in dat bakje te plassen, op te ruimen etc. Ik vond het een heel gedoe. Als ik weer brakend boven de WC pot hing was MvM helaas echt niet het eerste waar ik aan dacht...

Ik heb het dus, door de omstandigheden, 'half' gedaan. Maar ja, beter half dan helemaal niet, denk ik dan maar...

Groetjes, Karin
21+1 wkn

Natuurlijk doe ik mee!
De derde lading is deze week opgehaald, nog 7 ladingen te gaan.

Het wordt hier opgehaald dus het is een kleine moeite.
Daarbij komt nog dat ik via IUI zwanger ben geworden, dus zelf pregnyl heb gebruikt. Het was voor mij dan ook volkomen logisch om andere moeders is spe te helpen.

Het is een kleine moeite en je maakt er mensen ongelofelijk blij mee.

Ik ben voor de 2e keer zwanger van ivf dus ben ik alle plassers zeer dankbaar! Ik ben 3 keer zwanger geweest en heb 3 x meegedaan aan moeders voor moeders. Ik vind eigenlijk dat iedereen het moet doen alleen....3 kwartier rijden is niet te doen als je ook nog werkt en zwanger bent. Ik kan me voorstellen dat je dan overslaat hoor!

lfs ing

Terug
Bovenaan