moeders voor moeders

Natuurlijk doe ik mee aan Moeders voor Moeders.
Kleine moeite en je maakt er andere vrouwen ongelofelijk gelukkig mee.
Ik doe nu 8 weken mee en nog 2 weken te gaan.
Hier komen ze het elke dinsdag ophalen.
Ik zet 's morgens de 2 kratten met flessen buiten en als ik 's avonds thuis kom staan er 2 nieuwe kratten met lege flessen.

Eigenlijk zou gewoon iedereen mee moeten doen.
Plassen moet je toch.

Hoihoi,

Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. De informatrice legde uit dat zij tegen het gebruik van het hormoon zijn voor mensen die af willen vallen. Voor mij is het belangrijk dat ik nog iets kan doen voor een ander tijdens mijn zwangerschap. Normaal geef ik namelijk een paar keer per jaar bloed, maar dat mag niet als je zwanger bent. Op deze manier kan ik toch wat betekenen voor een ander en het kost niet veel moeite. Ik breng het zelf weg, omdat ik niet wilde dat iemand erachter komt voor wij het naar buiten wilde brengen door de bussen die voor de deur staan, maar er zijn genoeg mogelijkheden om het een beetje verstopt te houden.

Wel moet ik eerlijk zijn dat ik niet alles opvang als ik thuis ben. Midden in de nacht bijvoorbeeld ben ik echt niet helder genoeg om nog een keer die kan te pakken, maar alles wat ik opvang is toch mooi meegenomen denk ik zo.

groetjes pluisbuster

Hallo allemaal,

Wat goed zeg, dat jullie allemaal wel meedoen en het ook volhouden. Ik vond het ook een heel goed initiaf en ik begon er vol goede moed aan. Maar omdat ik elke keer zo beroerd ben en moet spugen en ook nog op zn potje moet plassen vond ik het veel moeilijker dan gedacht. Eigenlijk voel ik me er heel erg schuldig over omdat ik toch opgeef. Maar bij mijn zoontje heb ik niet meegedaan omdat het bij mij toen nog niet zo bekend was. Ik heb overal zo weinig energie voor dat dit gewoon voor mezelf beter is om er mee te stoppen.
Maar iedereen die het dus zonder problemen wel doet, Super!!

Groeten van Brendi

Ik heb vanochtend voor het laatst de bakken buiten gezet.

Ik moet zeggen dat het mij alles mee is gevallen. Ik vond het maar weinig moeite. Tuurlijk stinken die bussen, maar gewoon even door je mond ademen als je ze opend en dan vond ik het best meevallen. En zo lang zijn ze ook niet open per keer.
Het was even zoeken naar hoe je die maatbeker vast moest houden en toch gewoon op de wc kon zitten, maar toen ik dat door had was het eigenlijk een eitje.

Mocht ik het geluk hebben om ooit weer zwanger te raken dan doe ik zeker weer mee.

Ik doe sinds een week ook weer mee met Moeders voor Moeders. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gedaan en vond het niet meer dan logisch om dit weer te doen.
Ik hou ook altijd even m'n adem in als ik de fles open draai. Momenteel word ik er nog niet misselijk van, maar ik ben ook nog niet zo ver in deze zwangerschap (bijna 7 weken nu). Bij Lotte werd ik er wel eens wat misselijk van.

Wel knap trouwens dat van mijn voorganger die dat op de wc doet. Ik ga altijd op m'n hurken zitten, vind ik makkelijker. Beetje 'campinggevoel', maar voor een goed doel. Hahaha. (misschien een goeie nieuwe slogan voor MvM?)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan