Moeders voor Moeders

Hoi hoi,

Ik heb me gisteren al aangemeld voor moeders voor moeders omdat ik het  bij me vorige zwangerschap niet wist, wordt ik vandaag terug gebeld voor een afspraak zegt die mevr. "het is nog wel heel pril hoor", ja dat weet ik ook wel!
Ik weet ook wel dat er nog van alles mis kan gaan, maar ja daar moet ik toch niet van uitgaan???

Nou ik wacht zeker nog een paar weken met het bellen van de verloskundige, want straks heeft zij ook nog zo'n "leuke"opmerking.

Zo dit moest ik even kwijt,

Liefs Trotsemams

hé hallo...

ik ben deze morgen ook gebeld door MvM, ik ben nu  bijna 5  weken en volgende week komt ze al, je kunt namelijk beginnen bij 6 weken. wat raar dat ze dan zo doen...
misschien een slechte dag/nacht  gehad hihi

Groetjes Veronique

Ja wat een stom antwood zeg ze mogen al blij zijn dat er mensen zijn die hun willen helpen zeg?. Tuurlijk weten we wel dat het pril is maar dan toch. Je hebt waarschijnlijk met iemand gesproken die met een verkeerd been uit bed is gestapt haha.
Je kunt met gerust hart een afspraak maken met vk hoor ik heb het ook gelijk gedaan toen ik zwanger was van mijn beide andere kids. Nu moet ik nog even wachten tot de echo van volgende week en dan maak ik gelijk een afspraak bij vk.

Liefs Sharine

Wat een muts zeg! Het is al zo'n korte periode dat je mee kunt doen. Je zou toch verwachten dat ze blij zijn met je aanmelding!

Ik biecht bij deze maar gelijk op dat ik niet mee ga doen. Ik voel nu al de misselijkheid weer opkomen. En bij mijn vorige zwangerschap was ik de hele dag zo misselijk, dat ik bijna nergens tegen kon. En ik begreep dat de geur die uit de flessen komt er sterk is. En ik heb het er niet echt voor over om daardoor nog misselijker te worden en vaker te moeten overgeven. Als ik niet zo misselijk zou zijn, zou ik zeker mee doen.

Groetjes,
Leeuwtje

Jeetje wat zijn sommige mensen tacties zeg!
Mijn vervangende huisarts zei doodleuk: tja 1 op de 3 gaat mis hoor en dat is dan niet eens een miskraam te noemen! Ik was echt blij dat ik tegen iemand kon vertellen dat ik zwanger ben krijg je zo`n antwoord!  de sukkel!!

Groetjes Mikkie.

Hoi Trotsemams!
Wat een *** zeg! Ze willen juist dat je je vroeg aanmeld! ik heb 2 jaar geleden meegedaan, toen helaas maar 2 weken, want toen kreeg ik een miskraam. Nu heb ik mij weer aangemeld en werd ik gebeld door een hele aardige mevrouw, helemaal enthousiast. Vorige week was ze hier, we hebben lekker thee gedronken en gelachen! Ze was heel blij omdat mijn Hcg heel hoog was, maar ik kon toch pas afgelopen donderdag beginnen, bij de 1e ronde in mijn buurt. Ik zei nog tegen haar; ik hoop je niet meer te spreken, want dat betekend dat alles goed gaat! Dat vond zij ook en als het wel weer fout gaat, dan heb ik in ieder geval een aantal dagen iets voor andere moeders kunnen doen.
Als ik jou was zou ik een berichtje sturen naar moeders voor moeders en het even melden, want die mevrouw verpest zo het hele doel van de organisatie! Waarschijnlijk denk je de volgende keer, laat maar lekker zitten, want op zo'n reactie zit je natuurlijk niet te wachten! En ik denk dat je de VK gewoon kunt bellen hoor, die zal toch niet ook zo reageren?
groetjes Nanna

Oh Leeuwtje,
Er komt inderdaad een sterke geur uit de flessen, want er zit een 'houdbaarheids' goedje in. Maar als je de fles voor je neer zet en je urine erin gooit (niet met je neus boven de fles gaan hangen dus) dan ruik je het niet. Het blijft echt in de fles hangen. Gewoon niet ademhalen boven de fles, dan heb je er geen last van.
Ik denk dat je eerder (als je misselijk bent) naar wordt van je eigen ochtendurine bijvoorbeeld, omdat die veel sterker ruikt. Dan kun je ervoor kiezen om die niet op te vangen, maar alleen de urine van de dag.
En doe je het niet, dan ook niets aan de hand natuurlijk!
Groetjes Nanna

Terug
Bovenaan