Moeders voor Moeders

Hoi trotsemams,

Die vrouw heeft vast zelf geen kinderen. Pril? Je bent toch gewoon zwanger? Wat een ge**** zeg! Sommige mensen weten soms echt niet wat ze zeggen he.

Maar gewoon lekker de vk bellen hoor. Kan echt geen kwaad. Die zullen dat echt niet zeggen.

Groetjes en liefs Petra

Echt super raar dat ze zo reageren. Je wilt toch helpen??!!! En trouwens je kunt idd mee doen vanaf 6 weken en dan tot een week of 16. Dus alle weken zijn dan toch meegenomen? Dit keer doe ik niet mee. Ik heb bij mn eerste zwangschap wel meegedaan 9 weken lang en dit keer sla ik over.

gr Linda

hoi daar
je moet je er niks van aan trekken
tegen mij zeiden ze dat ook bij de verzekering toen ik voor kraamzorg me eigen wilde  aanmelden dat kan pas rond de 10 weken
en ik had ook me eigen aangemeld voor moeders voor moeders maar na de vragenlijst ingevuld te hebben bleek dat ik niet   mee mocht doen omdat ik ee bloedtransfusie heb gehad bij een heupoperatie dus tja het kan raar lopen he
ik maak me er maar niet te druk om en dat moet jij ook maar niet doen
het is b elangrijk dat we ons niet de pret laten drukken door die op merkingen toch
we zijn   immers zwanger dat is iets heel bijzonders toch
nou sucses met alles en geniet
groetjes renateb

Raar hoor die reacties.. Hier waren ze maar al te blij dat ik me vroeg aanmeldde.. Ik doe inmiddels alweer twee weken mee en kan de volle tien weken tot 11 februari meedoen!!

Ik vermoed dat we dezelfde verloskundige hadden. Ik trof ook zo'n heks (;-)). Ze zei ook dat het nog heel pril was, was ik me van bewust... En ik had met via de website aangemeld, en nog niets gehoord waarna ik belde op de dag voor 6 weken (dat je deel mag nemen). En wat denk je, ze zei dat ze nog wilde bellen... Vreemd hoor, dacht dat hte zo nodig was.
En dan nog iets, ik snap er werkelijk waar niets van dat we zo'n maatbeker achtig ding krijgen, zou daar niets anders op te verzinnen zijn? Plast voor geen meter :)

Hoi Nanna,

De assistente van de verloskundigenpraktijk vroeg of ze mijn gegevens door mocht geven aan moeders voor moeders. Dat vond ik prima, ik dacht kan ik altijd horen wat zij te zeggen hebben. Vorige week woensdag heeft ze gebeld. Zij gaf aan dat het inderdaad weinig uit zou halen als ik zo misselijk was. Ze drong verder ook niet aan ofzo, maar wenste me een fijne zwangerschap toe.

Groetjes,
Leeuwtje

Wat een maffe reactie zeg! Ik heb op de site gezien dat je tot 22:00 uur kon bellen. Toen wij hiernaartoe belden om 21:00 kregen we te horen dat dit 20:00 was. Ok, gegevens op de voicemail achtergelaten maar niets gehoord. Twee dagen later weer gebeld. Nu krijgen we de voicemail dat er een kerstgelegenheid is en de telefoon niet beantwoord wordt.... Dus. Nou ik wacht het wel even af hoor. Blijf er niet achteraan gaan. Ik ben zelf door middel van hormonen zwanger geraakt en wil dus graag meedoen. Maar als het zo moet...... Ik wacht wel even af. Ben toch nog maar bijna   weken zwanger dus ik heb nog even.

Terug
Bovenaan