Moeders voor moeders

hallo,
ook ik doe mee was bij de eerste te laat met aanmelden had me in jan 06 ook al opgegeven maar de dag dat ze langs zou komen ging het helaas mis dus ga ik het nu nog maar een keer proberen. donderdag staan de flessen klaar als ik thuis kom van het werk.
groetjes nicole

hallo dames,
ik heb me ook aangemeld. Ik vind het fijn dat ik deze manier iets kan bijdragen.
Ik heb zelf namelijk ook een jaar in de medische molen gezeten, dus weet hoe vervelend het is als het niet vanzelf gaat.
Ben benieuwd wanneer ze contact met me opnemen.

groetjes truus

Hallo allemaal,

Ik doe nu ook mee aan Moeders voor Moeders. De eerst zwangerschap was ik echt teveel met de zwangerschap zelf bezig, toen heb ik niet meegedaan. Bij de tweede zwangerschap heb ik me opgegeven, maar toen reageerde er helemaal niemand bij Moeders voor Moeders vandaag. Nu doe ik dus bij de derde zwangerschap voor het eerst mee. Die vrouw vertelde me ook dat degene die het voor haar deed in dit gebied bijna nooit iemand terugbelde, ze is toen ontslagen.
Ik vind het trouwens wel een gedoe hoor...., maar het is voor een goed doel!

Groetjes, Michele

Ik weet nog niet of ik mee ga doen. Ik heb bij mijn dochter wel mee gedaan maar vond dat ik door die kannen nooit meer lekker kon plassen zeg maar. Je zit niet helemaal ontspannen als je ook nog een kan moet beethouden. Dus ik twijfel nog ff.

hallo allemaal, ja ook ik doe mee aan moeder voor moeders.... ben nu een weekje aan het sparen en heb er nu al genoeg van! Maar ja, het is een goed doel dus ga ik er braaf mee verder. Maar die lucht uit die flessen, alleen daar word ik al misselijk van... nog een week of 9 te gaan!

Ben gisteren begonnen met opvangen en het viel me reuze mee!
De opvangkan is handig, de flessen zijn schoon en de geur uit de flessen valt me ook mee.
Al met al ben ik blij dat ik meedoe.

Liefs, Billie

hoi meiden,

Ik doe ook nu alweer een goede volle week mee!
aan de ene kant vind het een gedoe en het stinkt mega vind ik!
maar aan de andere kant nog 9 weken te gaan en dan heb ik toch hoop ik veel mensen kunnen helpen!!
ik ben nu 2 dagen met griep thuis dus hebben ze lekker veel deze ronde.

ik breng het zelf weg naar de apotheek ik wil het nog even stil houden voor de buurt.
maar vanaf week 12 komen ze het bij me ophalen lekker makkelijk toch?

ik heb het boek uit gekozen erg leuk en mooi is dit.
en aan het eind krijg ik ook een fotolijstje voor de echo omdat ik alle 10 de weken meegedaan heb.

heel veel succes met sparen en geniet van de zwangerschap

inkie

Hallo allemaal,

wat goed dat jullie allemaal meedoen!

Inkie wat betreft de geur, ik hou mijn adem in als ik de dop eraf draai en de urine er in giet. Heb het dus nog niet echt meer geroken (alleen de eerste keer maar toen was de fles nog leeg en stonk het niet echt, maar ik neem voor de zekerheid maar geen risico)

Ik heb ook voor het boek gekozen en heb het foto lijstje ook al, zou een beetje zonde zijn als je die pas aan het einde krijgt (raar als ze dat bij anderen anders doen).

Succes nog even met plassen!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan