Moeders voor moeders

Wie doet hier nog meer mee met Moeders voor Moeders? Of is het van plan?
gisteren kwam hier een informatrice langs, dus vanaf gisteren mag ik in een opvangbeker plassen! hahaha, ach het is voor een heel goed doel.

Groetjes Mickey

Hoi Mickey,

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat ook gedaan. Het is een kleine moeite he.

In oktober heb ik een miskraam gehad en nu ben ik dus de derde keer zwanger...Ik durf nog even niet van die dingen te doen zoals Moeders voor Moeders. Ik ga eens de eerste echo afwachten, dat zal wel over 3 weken zijn als alles goed blijft gaan.

Eigenlijk vond ik mezelf al een beetje vreemd omdat ik nu al (ik weet  het sinds gisteren..) op dit forum lees en schrijf. Maar ja, hier kun je tenminste nog een beetje anoniem blij zijn! Dan zien de buren het niet meteen aan die potten voor mijn deur, haha.

Geniet er van!

Jeanny

Hoi Mickey

Ik doe ook sinds een week mee met Moeders voor Moeders, heb gisteren voor het eerst de flessen aan de deur gezet, geloof dat niemand het gezien heeft in de buurt (dat hoop ik tenminste). Ik vind het wel iets meer gedoe dan ik vooraf dacht, maar het is voor het goede doel.

Groetjes Gouk

Ik heb het de vorige keer ook gedaan (toen pas vanaf 8,5 wkn ivm leeg vruchtzakje bij eerste echo en afwachten of er vruchtje kwam).
Nu wil ik morgen gaan bellen, 2e test net gedaan en deze was hardstikke pos (1e gaf licht streepje).
En als het misloopt, dan hebben ze in ieder geval de weken dat er HCG in mijn urine zat kunnen gebruiken.
Vond t vorige keer erg stinken die potten en hield echt adem in bij overschenken. Maar ja, wat is dat voor moeite als je daar anderen mee kan helpen?!
Groetjes, mira

hoi

hier zijn ze ook gisteren langs geweest.
was wel leuk om nog eens zwangerschapstest te doen.
en nu was het een vette streep.
dus er zit genoeg hormoon in.

ik ben gisteren gelijk begonnen en heb mijn eerste fles vol
ik vind het niet zo fijn om in het kannatje te plassen
maar ach het is voor een goed doel

kinderen krijgen is het mooiste wat er is en als ik een kleine bijdrage kan leveren om een andere moeder ook dat geluk te gunnen dan is het nog niet erg om de komende weken in een kannetje te plassen

hoi hoi

ik heb de eerste zwangerschap trouw meegedaan.. maar die eindigede dus in een miskraam...
deze keer doe ik niet mee. in zeeland wordt het niet opgehaald heeft mijn zus ooit verteld, dus meot je ermee rond gaan sjouwen iedere week. dan zijn we ook nog eens met een verbouwing bezig. vind dat ik mijn bijdrage de vorige keer al heb geleverd hoor....

maar ik vind het nog altijd een goed doel! in andere omstandigheden had ik ook zeker weer meegedaan! kleine moeite....!!!!

Hoi meiden,

Ik zou best aan moeders voor moeders willen mee doen.
Maar hoe doe je dat als je in een flat woond?
Vind het een beetje raar om benenden zo'n potje neer te zetten.

Ik heb me gisteren aangemeld, per email. Ben nog niet teruggebeld, maar verwacht dat ze deze week wel zullen langskomen en ik kan gaan starten. Was wat onzeker, omdat streepje heel licht was, maar 2e test geeft dikke streep dus vertrouw ik het!

voor bontrie: je kan de potten ook bij een punt inleveren bij jou in de buurt (vls mij bij de informatrice). Als je het informatienr belt, kunnen ze je dit vast vertellen!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan