Moeders voor moeders

ook ik ben sinds gister begonnen met moeders voor moeders.ben me hier bewust van geworden toen mijn broer en zijn vrouw ee miskraam kregen met 24 weken en nu inmiddels een jaar later wil t nog steeds niet lukken zwanger te worden

gro-etjes monique

Deze keer ga ik ook meedoen. Vorige keer ook gedaan. Was wel een gedoe, moest het op woensdag ochtend wegbrengen. Eind van de week zijn die dingen behoorlijk zwaar kan ik je zeggen. Maar ja, ik heb het er graag voor over. Aangezien ik mensen in mijn omgeving ken die er heel veel moeite voor moeten doen. Maar eerst even de eerste echo afwachten die heb ik binnenkort en daarna ga ik me opgeven.

Hoi hoi....

Nou ik heb moeder voor moeders gedaan bij ste kiddo,maar vond het vreselijk ruiken en werd er alleen misselijker van en vond het te veel werk om litermaat te pakken,erin plassen en reuk moeten opsnuiven haha mijn mening dan he.

Doe het nou ook weer niet,weet dat ik dan niet consiquent ermee bezig zou zijn.

Succes met jullie moeders voor moeders:D

Groetjes Franny

Hi,

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders; 1e week zit erop. Ik vind het ontzettend stinken!!! Zit echt m'n neus dicht te houden als ik het in die pot moet schenken.
Maar goed, ik heb het er wel voor over. Vind het een fijn idee mocht ik er iemand mee helpen...

Gr. Tent81

ik wilde ook heel graag meedoen,maar als je in een gehucht woont komen ze die urine niet halen!!!!!
kreeg van de week bericht dat ze het niet bij mij in de buurt deden!
Wil je wat goeds doen voor je medemens kan het niet!

groetjes brenda

hallo allemaal...
Ik ben mirte en in de 7e week van mijn zwangerschap!!!
dit is de eerste keer dus ik vind het erg spannend allemaal.
wel doe ik mee met moeders voor moeders.
vandaag is de informatrice geweest en ben ik dus nog een keer getest (het is zo onwerkelijk)en genoeg HCG
Ik vind het een goed doel, en plassen moet ik nu genoeg haha
iedereen een fijne zwangerschap gewenst en tot de volgende keer
groetjes mirtster

Hallo meiden,

Woensdag komt bij ons de informatrice langs! Maar zij zei dat ik mijn urine van die ochtend moet bewaren. Is dat 1 plasje of meer?? Hadden jullie dit ook? Ze komt om 15.30.

Ik wilde al vanaf het begin meedoen aangezien ik zelf bijna met hormonen ging beginnen.
Gr Ester

hoi hoi...

@ ester... je hebt maar 1 plasje nodig.... wordt getest...

ik doe ook mee aan moeders voor moeders... vandaag is ophaaldag..ik hoop zo dat niemand het ziet, want nog bijna niemand weet het.

ik vind het idd ook erg stinken..maar ik denk maar dat ik het niet voor mezelf doe. ik hoop dat er iemand mee geholpen word... mijn (pleeg) moeder heeft ook geen kinderen..nouja..ze heeft mij en is daar heel blij mee :)  ...  maar soms is het zo raar dat ik nu wel zwanger ben..terwijl zij dat nooit is geweest.... niet dat het voor haar nog helpt dat er er aan mee doe..maar toch...

groetjes

Terug
Bovenaan