Moeders voor Moeders

doen jullie ook mee?
ik wel ze zijn vandaag geweest maar de test gaf aan dat het hcg hormoon nog niet voldoende aanwezig was(lichtere streep), dus mag maandag pas beginnen!

wat een onzin zeg van moeders voor moeders.
zo maken ze je wel lekker onzeker....
ik doe niet mee,
heb vorige zwangerschap wel meegedaan en de eerste keer niet.

ik vind het een hele rompslomp om steeds al je urine op te vangen,
iedereen ziet aan de flessen dat je zwanger bent,
en er gaat ook een groot gedeelte naar bedrijven dat er
afslankpillen van maakt...ook al ontkennen ze dat bij moeders voor moeders.

ik sla dus graag een keer over...sorry...
laatst schreef iemand ook op het forum dat ze een hernia had gehad...
mocht ze ook niet mee doen...BELACHELIJK

nou ze hebben me niet onzeker gemaakt hoor een streep is een streep
ik vind het wel een goed doel wat ze doen, en tsja als er dan een klein gedeelte gaat voor afslankpillen neem ik dan maar op de koop toe
Ik ken heel wat mensen die het medische circuit in zijn moeten gaan om een kindje te kunnen krijgen en ik weet van hen dus hoe erg dat is
En als ik dan een kleine bijdrag kan leveren door plasjes op te vangen doe ik dat gewoon, anders beland het in de wc en of het nou in de wc ligt of in een fles zit.....
maar goed ieder zijn mening maar ik vind het wel goed dat er zoiets bestaat

ik twijfel nog, toen ik van mijn zoontje zwanger was, bijna drie jaar geleden, had niemand het erover. kreeg toen wel een foldertje maar dat was alles.
nu ik weer zwanger ben beginnen ze er bij de huisarts, ziekenhuis en vk er over!!

ik weet het echt nog niet, even de voor en nadelen naast elkaar leggen.

gr. mama van elmar

Ik heb de eerste keer wel meegedaan maar twijfel nu nog, ze komen het bij ons niet ophalen en moet er 20 kilometer voor rijden en heb al een kleintje, ben ontzettend moe en werk MET de kleine erbij dus weet niet of ik tijd over heb om ook nog eens te gaan rijden naar hun enzo..

Terug
Bovenaan