Moeders voor Moeders

Hoi, Ik doe ook deze keer weer mee. Ik heb bij m'n vorige zwangerschappen ook meegedaan. Het is natuurlijk wel een rompslomp, maar ik heb het er graag voor over. Ik ken ook veel mensen uit mijn omgeving die zwanger zijn geworden via het medische circuit. En dat was anders misschien niet mogelijk geweest. Je gunt iedereen toch zo'n wondertje? Maar ik vind dat iedereen het zelf moet weten. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er ook een gedeelte wordt gebruikt voor afslankpillen. Anders zouden ze dat echt niet zo expliciet mogen zeggen en schrijven dat dat niet gebeurd.
Groetjes Lucielle

Hallo,
Ik doe deze keer  vooralsnog niet mee met MVM. De vorige keer het ik 3 weken meegedaan en ik  was het na 3 dagen al zat.  Het opvangen enzo viel me nog wel mee, maar die containers die stinken zo ontzettend dat ik spontaan moet overgeven als ik het ruik. En om mijn kerel nou te vragen of hij t over wil gieten,  vind ik ook wel een beetje zielig....
Ik vind het absoluut een goed doel en als die  containers  niet zo zouden stinken, dan zou ik zeker mee doen. Ik kan ze ook naar het verzamelpunt brengen, dat is voor mij 5 minuten fietsen en hoeft niemand iets te zien.....
Groetjes,
Ka Rosie

Hoi,
ik doe zeker mee! Heb van dichtbij meegemaakt hoe moeilijk het is al je niet spontaan zwanger kunt worden, dus wil graag mijn steentje bijdragen! Hoe klein dan ook...

Met allebei mijn vorige zwangerschappen en zelfs voor mijn eerste miskraam deed ik mee met Moeders voor moeders. Nu twijfel ik nog omdat ik helemaal nog niet weet of de zwangerschap wel goed gaat, maar als dat zo is, doe ik gewoon weer mee, al is er maar 1 koppel mee geholpen die heel graag een kindje willen, dan is het al goed ! Want inderdaad is het niet voor iedereen makkelijk om zwanger te worden.

Ik doe ook weer mee! Vind het een supergoed doel en een kleine moeite! Vanavond komt de consulente weer langs voor de intake,  wil het nu wel anders aanpakken, vorige keer was de hele straat / wijk op de hoogte (eerder dan de rest vd wereld dus) en het is dan pijnlijk als het misgaat, zoals bij mij t geval was.
Ik vang graag mn plasje op voor t goede doel! ;-)

Ook ik doe mee!

Het is voor ons de eerste maar aangezien wij zelf naar 2 en een half jaar rommelen zwanger zijn geraakt dmv IUI weet ik wat het is om de medicijnen nodig te hebben.
Zaterdag komt het vrouwke voor de info en de containers te brengen dus ben erg benieuwd! Het is voor mij een kleine moeite maar een groot gebaar!

X

Ja ik doe ook weer mee!

Bij m'n dochter niet gedaan omdat ik toen al bijna 12 weken zwanger was met eerst echo en ik eerder niet wist hoe ver ik was. En je mag maar tot 11 weken aanmelden.
Bij m'n tweede zwangerschap meteen vanaf 6 weken meegedaan, maar helaas bij 10 weken weer gestopt omdat ik toen bij de echo ontdekte dat het mis was gegaan (spontane miskraam bij 11 weken).
Heb me vandaag weer aangemeld (nu ruim 5 weken) en mag volgende week weer beginnen.

Vind het een kleine moeite!

Hallo!

ik heb van dichtbij meegemaakt om niet 1,2,3, zwanger te kunnen worden dus doe aub mee! Voordat je het weet zijn die weken weer voorbij en kan je andere mensen heeeel gelukkig maken! Ze hebben zoveel urine nodig voor 1 persoon, dus hoe meer hoe beter.

Je moet idd een goede streep hebben om mee te kunnen doen en anders idd een paar dagen wachten anders hebben ze niks aan die urine! zit dan te weinig hormonen in!

Ester

Terug
Bovenaan