moeders voor moeders

Bedankt dames, voor jullie ondersteuning!!

Erg fijn dat jullie een klein beetje moeite willen doen voor de medemens.

Ik ben maar wat blij dat ik via hormonen HCG kan toedienen, anders zou mijn hele ixci-poging niet doorgaan!

Groetjes Bello

Hey Bello wat leuk dat je hier even komt kijken!
Fijn joh, hopelijk slaat de behandeling aan!

Nogevenanoniem: mss is de brief verstuurd net voordat jij meedeed, kan best.

Groetjes Jannie

Hai Tacque,

Bedankt voor je informatie! Echter, klinkt natuurlijk goed: op milieuvriendelijke wijze kunstmest  halen uit urine. Maar het gebruik van kunstmest an sich is niet milieuvriendelijk, laat staan de bio-industrie waarin de kunstmest gebruikt wordt. En dan heb ik het nog niet eens over het dierenleed in de bio-industrie.
Nu klink ik wel als een geitenwollensok, dat is niet te bedoeling, maar die zwangerschap zorgt er voor dat ik overal over nadenk en heel bewuste keuzes wil maken.
In mijn omgeving zijn er zeer veel vrouwen voor wie zwanger worden geen sinecure is. Moeders voor Moeders heeft sommige van hen succesvol uit de brand geholpen. Maar die kunstmest.... Ik ben er nog niet uit. Misschien moet ik Milieudefensie eens bellen en kunnen zij me adviseren.

Groetjes, Wendela

Heej ladies,

Ik ben vandaag begonnen. Ik vind het ook geen moeite en je kunt er vele anderen mee helpen. Ik kan me geen reden bedenken er niet aan mee te doen.

Goed bezig dames, volhouden zo!!!! En succes met jullie zwangerschappen!

Ik doe ook mee! Heb gisteravond bezoek gehad van de informatrice en ben meteen gestart met sparen.
Was het alleen net even vergeten... stom hè?! Maar ja, ik moet vandaag vast nog wel eens plassen en  nog eens en nog eens en nog eens

Ik vond het bezoekje wel heel leuk. Ten eerste kon ik er nu natuurlijk even met iemand over praten (alleen vriend en ik weten het nog maar (oké, + huisarts en verloskundige) en daarnaast vond ik het nu nog weer echter worden. Ook omdat ze natuurlijk ook nog een test deed en die zo'n beetje uit het schermpje sprong...

Ik krijg trouwens de dvd. Daar doe je het natuurlijk niet voor, maar het is wel leuk.

Bij ons in de regio wordt er niet ingezameld en dat vind ik best jammer. Ik had graag meegedaan maar helaas. Toen ik zwanger was van Eva werd er hier ook al niet verzameld best raar toch. Wel goed dat jullie allemaal meedoen!

Liefs Linda,

Afgelopen donderdag zou e.e.a. opgehaald worden, maar ben het 's ochtends straal vergeten klaar te zetten...... Wat een muts hè?!
Ik had die dag een crematie en heb er gewoon niet aan gedacht.

Heb wel 4 nieuwe flessen gekregen.
Ik zal er volgende week wel wat aardigs bij doen voor de chauffeur die voor niks is langsgeweest...

Hoi meiden,

Ook ik heb me meteen opgegeven voor mvm. Bij ons was er zelfs spraken van dat we voor ivf moesten gaan, maar wonder boven wonder is het toch op de 'normale' manier gelukt. Dus ik wil wel graag de andere vrouwen helpen om zwanger te worden.

liefs

Terug
Bovenaan