moeders voor moeders

Wie o wie doet er net als ik mee aan moeders voor moeders?
Ik vind het zelf heel belangrijk om wat te kunnen doen voor meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
Bij Vera heb ik ook veel op dit forum gezeten en toen waren er meerdere meiden die ook voor een kelintje bezig waren. Een aantal van hen zijn nog steeds niet zwanger, daarom vind ik het heel belangrijk dat ik toch een beetje kan helpen. Tja plassen moet je toch en of je het nu weg spoelt of opvangt en anderen blij maakt. Die keuze was voor mij heel makkelijk.

Dus meiden allemaal doen!!!

Jaaa, ik doe ook weer mee, voor moeders voor moeders. Ik deed het bij mijn eerste ook.
En ja de bussen ruiken nou niet echt lekker, maar het is voor zo'n goed doel!!!
Ik vind het ook een kleine moeite en je help er zoveel andere mee. Altijd goed.

Groetjes

Hoi,

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, ben het helemaal met jullie eens ik vind het fijn dat ik iets kan betekenen voor een ander.
Enne die flessen oh wat stinken die ja, maar ja wat maakt het uit.

Groetjes Gelukje8

Tja die stank...... gewoon even je adem inhouden, kannetje leeggieten, bus dicht en doorademen. Dat werkt bij mij tenmiste.
Het schier dit keer alleen niet zoveel op, omdat ik nog steeds zo beroerd ben drink ik niet zoveel en hoef ik dus ook niet zo vaak. Nou ja alle beetjes helpen.

groetjes Daan

hoihoi

Ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen wel
meegedaan maar bij de 3de zwangerschap moest ik
een vragenlijst invullen en daar had ik 1 keer ja op
ingevuld dus mocht ik vanwege nieuwe regelgeving
niet meer meedoen.
Dus ik heb ditmaal niet meer aangemeld.
De reden dat ik niet mocht meedoen is dat ik ooit
een transfusie heb gehad.

Ik bliijf het een belangrijk en goed initiatief vinden dus
dames als je kunt... doen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

hoi...

Heel graag wilde ik ook meedoen aan moeders voor moeders, helaas zamelen ze in mijn woonplaats niet in, dan zou ik 30km moeten rijden iedere keer.
Tja.....dat is een beetje te veel van het goede, maar omdat ik deze keer helaas ook moeizaam zwanger werd vond ik het een mooi gebaar om ook mijn bijdrage te leveren.

Ben dan wel niet met behulp van hormonen zwanger geworden, maar toch...........
Gelukkig zijn er veel dames die wel mee kunnen doen, en een positieve bijdrage leveren voor een heleboel andere vrouwen.

Toppie allemaal!!

Groetjes Ly

hallo allemaal,

Bij de eerste twee heb ik ook meegedaan met moeders voor moeders en ik vind het ook een hele goede zaak. Nu zijn we druk bezig met het zindelijk maken van onze oudste zoon en aangezien hij erg nieuwsgierig en rap is hebben we er nu voor gekozen om niet mee te doen.
Toch voor iedereen die wel mee (kan) doen, ik vind het echt super!

Groetjes Brechtje

Hallo Dames,
Ik ben zwanger van de 1e en doe ook mee aan moeders voor moeders. Wij hebben het geluk gehad dat we binnen 3,5 maand zwanger raakten maar er zijn er helaas een hoop die het moeilijker afgaat. Als je dan de mensen kunt helpen waarom niet.
Alleen die geur idd!! Echt niet te harden! Toen ik die bussen kreeg rook ik en vond het niet zo stinken maar nu pfffff. En ja hoe meer urine erin zit hoe meer het stinkt. Nu drink ik wel minder ook hoor doordat ik toch de hele dag misselijk ben. Maar heb het idee dat mijn urine echt veel donkerder is dan normaal. Ook al drink ik een dag wel goed dan nog blijft het donkerder an kleur dan normaal. Hebben jullie dat ook? KOmt dat door al je hormonen en afvalstoffen? Of valt het nu meer op omdat je het nu ziet en normaal gewoon doorspoelt?
Nou plasze allemaal,
Groeten Nan

Terug
Bovenaan