moeders voor moeders

ook ik doe weer mee, vorige keer ook gedaan.
vind het eerlijk gezegd wel een gedoe...
maar wat is nou 2 x in je leven 10 weken gedoe als je anderen daarmee ook een kans op een kindje geeft, toch?
en die geur, ach... armen strekken en neus dicht!!

veel succes allemaal!

Hoi Hoi,

Ook ik doe mee, al vanaf 5 weken!!! het is een heel gedoe, maar ik heb het er wel voor over.

Ik merk wel, dat ik het gauw vergeet, bij mij staat allles boven omdat nog niemand weet dat we zwanger zijn.

Ik vind het een heel mooi initiatief. Ook al moet ik er wel 20 min voor rijden om mijn flessen weg te brengen.

Liefs mij

BenB
SUPER ZEG!! moet zegge bij Vera was ik er ook snel bij. Nu iets later, omdat ik zo beroerd was. Maar goed. Nu werk ik minder, dus heb ik meer plasjes om op te vangen :)
Gelukkig wordt het hier gewoon bij de deur opgehaald. Bij Vera bracht ik het de eerste weken weg, maar dat was ook maar 5 min.

Het is heel simpel, maar dankbaar 'werk'

groetjes daan

Jaja, ook ik doe weer mee!

Maar ik sta wel mooi te kokhalze bij het overgieten in die bussen, bleh een pretje is niet!

Het is voor een goed doel idd, daar doen we het maar weer voor!

Groetjes

godzijdank nog maar 4 weekies! ik word er niet goed van, staand plassen. Ik ben ook helemaal gefixeerd dat ik die bussen ook meeneem naar bv mijn (schoon)ouders. ik ben wel blij als het klaar is.

@Hila; Kan me voorstellen dat je het dan echt wel zat bent. Maar maak je het jezelf dan ook niet heel moeilijk? Ik doe mijn best en hou mijn plasje wel even op als ik toch bijna naar huis ga maar neen die bussen echt niet mee de deur uit. Ik vind het wel heel erg knap en blijk van inzet hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar kan me ook voorstellen dat het je dan extra veel bezig houdt.
Ik plas gewoon op de wc. Bakje eronder houden en zitten. Zat ook eerst te rommelen (randje van het bad zitten) maar dit is toch het meest makkelijke.

Ik ben zelf niet heel erg misselijk maar met het overgieten moet ik echt heel erg mijn best doen om niet te kotsen. In dat opzicht zal ik ook wel blij zijn als het klaar is. Maar voorlopig mag ik nog een week of 7 a 8..

Succes allemaal, het is voor een zeer goed doel!

Groeten Nan

Hoi

Ik doe sinds gisteren ook mee. Ik probeer zoveel mogelijk mee te doen, maar neem de flessen dus echt niet mee naar mijn werk of ergens anders.
Er is mij ook gezegd dat alle beetjes helpen en ik dus niet de hele dag met die flessen rond hoef te lopen. Ze zijn al lang blij dat je mee doet.
Ik vind die flessen niet zo stinken hoor. Maar ik heb er dan ook bewust niet aan geroken. Het plassen in die bak is ook geen probleem. Boven de toiletpot hangen(staan en door je knieen buigen)  en dan die bak eronder. Mocht je ernaast plassen(wat bijna niet mogelijk is met zo'n grote bak), dan  plas je in ieder geval wel nog in  het toilet.

Maar de tijd zal het leren of het nog  voor herhaling vatbaar is.
Succes allemaal en zet hem op.

ik doe niet mee....
ik woon middenin het centrum van een stad en er lopen nogal wat mensen langs mijn voordeur. ik vond het gewoon een raar idee als daar van die flessen met urine staan. Als ze al niet gejat worden...
ik dacht, dit is toch meer iets voor mensen met een eigen voortuin!

Ik vind het overigens wel een erg goed initiatief en heb absoluut respect voor iedereen die meedoet!

Terug
Bovenaan