Moeders voor moeders

Hoi,

Wie van jullie heeft zich hiervoor opgegeven? En als je dat niet doet, waarom niet?

Ik heb me net opgegeven omdat ik vind dat het een goed doel dient. Wij maken in onze vriendenkring mee dat een stel niet zwanger kan worden en dat is vervelend! Dus als ik kan helpen op deze manier...

De vorige keer heb ik het niet gedaan omdat ik me erg lusteloos voelde, op het depressieve af. Ik zag het niet zitten om mijn plasjes te bewaren. Nu voel ik me iets beter dan de vorige keer, dus we zien wel hoe lang ik het vol ga houden. Ik hoop tot de 16 weken (daarna moet ik sowieso stoppen, dan is hormoon HCG niet meer genoeg aanwezig).

En wat je wat een leuke bijkomstigheid was? Ik kreeg twee cadeautjes! Een mooi boek over zwanger zijn (ik ben gek op boeken, maar je kon ook iets anders kiezen) en omdat ik een vroege aanmelder was een fotolijstje voor de echo. Top!

Groetjes Tamara

ha Tamara,

ik zit er over na te denken om het ook te doen, alleen vroeg ik me af of je elke plas moet opvangen??
Wil het nl nog wel even geheim houden op het werk.
groetjes Mirjam

toevallig is er vandaag iemand bij me geweest en ben al begonnen met het eerste op te vangen...
ik had me ook opgegeven 2 maanden geleden maar die zwangerschap is geeindigd in een miskraam..
toen had ik ook voor het mooie boek gekozen...die mocht ik houden.. mocht nu weer wat uitzoeken.. ben nu voor het servies gegaan..

Ik voel me er goed bij om mensen te kunnen helpen om de kans op zwangerschap te kunnen vergroten!!
ik weet zelf hoe bijzonder het is.. dat gun ik een ander ook...
En er werd een test gedaan, nog voor mij weer een bevestiging gaf dat het nog goed zat!!

En nee mirjam je hoeft niet elke plas op te vangen, dus niet op je werk of op bezoek enz..
elk plasje is mooi meegenomen...

groetjesss

Hi Mirjam,

Zoals bloem al zei: je hoeft niet elke plas op te vangen. Elke plas is meegenomen! Op mijn werk weten ze het ook niet en als ze het wel weten, dan ga ik daar nog niet zitten stunten met een kannetje en een fles. Ga die echt niet heen en weer sjouwen. De flessen urine worden 1 keer per week opgehaald met een neutrale auto, maar je kan ze ook zelf wegbrengen. Niemand hoeft er iets van te merken.

Groetjes Tamara.

he hallo allemaal

ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders, heb net mijn 1ste week achter de rug.
en ik vindt dat je gelijk heb, waarom zouden we niet met zn allen al die vrouwen helpen die niet zomaar zwanger kunnen worden, want eigenlijk zijn wij heel bevoorrecht hiermee.

ik ging als cadeau voor het eerste service setje heb momenteel al zoveel boeken om te lezen over de zwangerschap.
en mijn moeder heeft vanuit canada een 9 maanden dagboek toegestuurd dus die hoefde ook al niet meer.

nu nog wachten op het fotolijstje dan kan ik a.s. zaterdag de eerste echo erin doen.

spannend hoor!!!

nou groetjes allemaal en ik zou zeggen gewoon meedoen!!!!

doeggggggggggggg

Hallo allemaal,

Als de echo morgenochtend goed nieuws uitwijst, heb ik morgenavond een afspraak staan bij Moeders voor Moeders.
Ik heb mij hiervoor opgegeven aangezien ik d.m.v. deze medicijnen waarvoor Moeders voor Moeders zich inzet, voor de 2e keer zwanger bent geraakt..
Dus ik moet gewoon iets terugdoen!!
Bij de 1e zwangerschap ook meegedaan t/m 8 weken aangezien ik een miskraam kreeg.
Ja, ook al ben je dus zwanger geraakt d.m.v. van de moeders voor moeders "medicatie".
Je mag gewoon deelnemen aan moeders voor moeders.

Groetjes

Terug
Bovenaan