Moeders voor moeders

Hoi dames,

Heb altijd getwijfeld om mee te doen bij eerste zwangerschap zo ziek geweest dat ik er geen zin in had.

Maar na jullie verhalen ben ik om en ga ik me aanmelden. Omdat ik 4 dgn per week werk zal het geen mega hoeveelheid zijn (hoewel moet er 's nachts 2 keer uit) maar elke druppel is er 1.

Wil graag helpen meer vrouwen het gelukkige gevoel te geven om moeder te zijn.

Bedankt voor de info.
Liefs Natje

Hallo,

Yes, de echo was helemaal goed!
Ons kleine wondertje doet het goed!
Over 2 weken wederom een echo!

Vandaag mag ik mij gaan aanmelden bij M v M..

Zo kan ik andere vrouwen helpen om zwanger te raken!

Deze medicijnen hebben mij immers ook geholpen om zwanger te raken en dat is inmiddels gelukt!!

Hoi,

Natuurlijk doe ik ook mee, ben nu al twee weken thuis alle plas aan het bewaren. Altijd goed zo'n onderzoek en natuurlijk ook om anderen te helpen. En het is een kleine moeite. Vampie, tof dat het bij jou is gelukt met de medicijnen die ze dus bij MvM testen.

Groetjes

hallo,
ik doe ook mee met moeders voor moeders,
ik ben zelf via ivf geboren en bij mijn moeder werd dit medicijn gebruikt dus als dat niet bestond was ik er zelf ook niet geweest,
groetjes

Hoi

Ik doe ook mee met moeders voor moeders, en dit al vanf 6 weken.
Ik heb me gelijk opgegeven zodra ik wist dat ik zwanger was.
In mijn regio is het pas in maart weer begonnen dus bij mijn vorige zwangerschap kon ik niet meedoen.
Ook ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die niet zomaar zwanger raken dus voor mij een goede reden om eraan mee te doen!
Alhoewel ik af en toe ook wel eens een "illegaal"plasje doe hoor!

Groetjes

Hey,

Leuk, al die reacties. Ik doe ook wel eens een illegaal plasje, omdat ik het ook wel eens lekker vind zonder potje te plassen, haha. Maar ik denk maar zo: elk plasje is meegenomen. Als ik niet thuis ben, bewaar ik het ook echt niet.

Maar ik vind het super om te lezen dat het toch zoveel gebeurt. Ik wist dat eigenlijk niet.

Succes dames!

Groetjes Tamara.

Terug
Bovenaan