Moeders voor Moeders

Moeders voor Moeders is net langsgeweest... Weer een test gedaan en natuurlijk nog steeds hartstikke zwanger! Als bedankje een super mooie dvd, een baby-serviesje van Dick Bruna en een fotolijstje speciaal voor echofoto´s gekregen, omdat ik er zo vroeg bij was om me aan te melden!

Vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger.
Ik kreeg door Moeders voor Moeders de kans om zwanger te mogen raken d.m.v IVF.
Dit is het minste wat ik kan doen voor al die meiden die ook de pech hebben dat het zwanger worden niet vanzelf gaat...

Doen jullie ook mee?

Liefs,

Hoi Nicole

Ik heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders! Wij hebben ook ruim een jaar op het ziekenhuis gelopen en vind het ook fijn om dan wat terug te doen. Ze komt morgenochtend langs!
Voel jij je verder goed?! Ik voel me prima op de moeheid na, maar goed dat gaat vanzelf weer over!

Groetjes mamavanbijna twee ( 5wkn en 3dgn )

Hi!

Gelukkig heb ik ook (op moeheid en gevoelige borsten na) helemaal geen klachten, HEERLIJK!

Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik ook nergens last van gehad en mede daardoor een geweldige zwangerschap gehad. Ik hoop nu weer op zo´n zwangerschap, want ik wil volop gaan genieten, want dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik in verwachting ben. Ik heb altijd graag een groot gezin gewild, maar helaas hadden ook wij dit niet voor het zeggen en heeft het 3 jaar geduurd voor ik zwanger mocht raken van dit wondertje.

Ik vind het geweldig dat ik nu iets terug kan doen!

Maar als ik het goed begrijp is dit dus ook jouw 2e kindje? Heb jij de 1e keer ook meegedaan?

Liefs,

Hey Dames,
Ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders ik mag wel zeggen dat zwanger worden bij mij bijna vanzelf gaat want het was na de 2de keer al raak bij onze 2de die nog mag gaan komen 11-03-2010, mijn eerste zwangerschap heb ik alleen maar liggen kotsen maar nu gaat het vast en zeker anders worden en kan ik iets gaan doen voor mensen die het ook graag willen.
groetjes jetske

Hey Meiden,

Ik ga ook meedoen met Moeders voor Moeders morgen ochtend komen ze langs.
Dit is mijn 2e zwangerschap bij de eerste zwangerschap wist ik het jammer genoeg te laat maar nu doe ik wel mee.

Ik ben ook erg moe verder nog geen klachten.

Liefs Zonnetje

Hi, dit is mijn 5e zwangerschap en ik heb 2 meiden. De eerste x ging het mis. Vervolgens kreeg ik een dochter. Bij mijn 2e dochter heb ik fanatiek mee gedaan. Eind april 2009 heb ik een missed abotion gehad en heb ik dus ook 7 weken actief geplast.

Ik heb er nu bewust voor gekozen om niet mee te doen. Mijn gevoel zegt dit heel duidelijk, al kan ik niet goed uitleggen waarom. Misschien dat ik op deze manier meer "rust" in mijn hoofd heb.

Doeiii

Hi, dit is mijn 5e zwangerschap en ik heb 2 meiden. De eerste x ging het mis. Vervolgens kreeg ik een dochter. Bij mijn 2e dochter heb ik fanatiek mee gedaan. Eind april 2009 heb ik een missed abotion gehad en heb ik dus ook 7 weken actief geplast.

Ik heb er nu bewust voor gekozen om niet mee te doen. Mijn gevoel zegt dit heel duidelijk, al kan ik niet goed uitleggen waarom. Misschien dat ik op deze manier meer "rust" in mijn hoofd heb.

Doeiii

Hoi allemaal, ik heb afgelopen donderdag moeders voor moeders op visite gehad. En ben dus nu al flink flessen aan het vullen. Ik vind het erg fijn om iets te kunnen doen op deze manier. Een van mijn vriendinnetjes is al een jaar aan het proberen en gaat binnenkort naar het ziekenhuis voor allerlei controles.
Bij mij was het zelf al snel raak, ben pas in februari gestopt met de pil.
Dit is mijn allereerste zwangerschap.

Groetjes

Terug
Bovenaan