Moeders voor Moeders

Hoi hoi,

Ik heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders.
Werd gebeld alleen bleek dat de verkeerde regio te zijn.
Nu wacht ik op een nieuw telefoontje, misschien ook online nog maar eens aanmelden.

T is zeker voor een goed doel dus ik doe graag mee!

Hallo,

De vrouw van moeder voor moeders komt morgen bij ons langs.
Spannend! Weer een testje om te kijken of je zwanger bent en het niet allemaal gedroomd hebt...
En fijn om wat voor andere vrouwen die niet zo vanzelfsprekend zwanger worden te kunnen betekenen....

Ik heb me na de positieve test vrijdag direct aangemeld. Donderdag avond komt er iemand van moeders voor moeders langs. Ze vond het heel bijzonder dat ik me zo snel al had aangemeld.
Mijn broer en schoonzus zitten aan de icsi een een vriendin ook. Maar al hadden die niet in die situatie gezeten, ik heb echt zoiets van: Je kunt er mensen mee helpen, of je spoelt het door de wc..

Flower, als je er nu geen lekker gevoel bij hebt.. dat kan gewoon he.. En ik denk inderdaad dat het een hoop rust geeft in vergelijking met wel mee te doen..

Wat geweldig om te lezen dat de meeste van jullie zo enthousiast mee doen! Door meiden zoals jullie heb ik de kans gehad om nog een keertje zwanger te mogen zijn!

Liefs, Nicole 5w3d

Hallo!

Vandaag is ze langsgeweest. Wat een drama!
Ze komt met 2 kratten en een koffer aan zetten en vervolgens gaat ze bij ons aan tafel zitten, zegt ze dat ze 2 overbuurvrouwen van me kent die ook weten wat ze voor werk doet!!
De 2 ergste nieuwsverspreiders van de hele straat!
Een van hen staat altijd met r neus op het keuken (voor)raam geplakt en ja hoor vandaag weer! Maar goed ik kon moeilijk zeggen tegen t vrouwtje dat ze moest blijven tot het donker was......
Dus ik hoop maar dat de buurvrouwen toch wel het fatsoen in hun donder hebben om het voor zich te houden als ze haar hebben gezien......

Terug
Bovenaan