Moeders voor Moeders

hoi hoi

ik doe niet mee.. om de schijterige reden dat ik in een heeeel klein dorp woon.. en alles en iedereen me in de gaten houd.. (keb een buuf van 82.. als je roddels wil moet je dr heen)
dus als k met kratten moet gaan sjouwen weet iedereen genoeg.. en da wil k nie vanwege mn eerdere miskramen..

dus helaas.. misschien de volgende keer

liefs

Ik doe mee. De dame is gisteren langs geweest. Ik verbaasde me dat er zo weinig moeders mee doen, ook deels door onwetendheid. Ik doe het alleen thuis niet op werk, dat vind ik teveel gesjouw.

@ Sjaar: ik kan me voorstellen dat als je al eerder miskramen hebt gehad het niet prettig is als de buren zich ermee gaan bemoeien.

Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt. Ik woon wel in een klein dorp maar gelukkig woont de familie allemaal ergens anders. Die buren kunnen mij gestolen worden, we zijn toch bijna nooit thuis dus echt last denk ik er niet van te ondervinden...

MvM vind ik wel super goed. Jammer dat ze zoveel nodig hebben om 1 iemand te kunnen helpen, maar zo'n spruit gun je iedereen en of je het nou doortrekt of in je kan doet, what's the difference!

Hoi! Ja, ik doe mee. Voor de vierde keer. Waar ik nu wel extra van baal is dat ik de kratten nog steeds zelf weg moet brengen. Eerst zouden ze opgehaald worden en nu toch niet. Dus dat viel tegen. Het is niet anders en ik doe toch maar weer mee. Het is ook niet dat ik het erg vind om een stukje te rijden maar met drie kids is het toch al druk en je moet er echt voor zorgen dat de kratten niet omvallen in de auto. Als ik ze dan uit de vuilniszakken moet halen dan ga ik bijna over m'n nek. haha Maar het is voor het goede doel!

Groetjes!!

mo4, dan woon je zeker een beetje afgelegen ofzo? Bij mij word het gewoon opgehaald namelijk.

Ik ga over mijn nek zodra ik zon fles opendoe!! Ieuw, wat ruikt dat vies zeg!!

Och ja, daar moet je niet aan denken, dat zon krat valt in de auto, en dat een fles niet helemaal goed dichtzit.... dan is gewoon je hele auto verziekt.

Sjaar: Kan me goed voorstellen dat jij niet meedoet hoor!!

Lissy: ik doe het ook alleen maar thuis.Zie mezelf nog niet een tasje met urinefles mee naar werk nemen....

Hoi! De chauffeur komt over de provinciale weg maar mag de (zij)straat niet inrijden omdat het officieel 'grijs' gebied is. Belachelijk. Maar zoals ik al zei: het is niet anders.

Hoihoi,

Ik heb het aprilforum ook gevonden. Ik heb tijdens mijn eerste twee zwangerschappen wel meegedaan maar had nu eerlijk gezegd niet zo'n zin met twee rondwandelende kids.
bovendien zijn we na de tweede verhuisd naar een andere plaats en heb nu wel aardig wat familie in de buurt wonen. Wil het risio niet lopen.
wel heel goed dat er zo veel meedoen. Is inderdaad een goed doel.

Groetjes

Terug
Bovenaan