Moeders voor Moeders

Hoi hoi,

Doen jullie mee met Moeders voor Moeders?

Ik ga me zo even aanmelden.
In m'n vrienden en kennissenkring genoeg mensen die moeite hebben met zwanger worden, dus ik vind het een kleine moeite om dit voor oa hun te doen.

Sammie

hoi hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het de volle periode volgehouden om mee te doen. Tot de grootste misselijkheid aan toe want ik moet zeggen dat ik het echt behoorlijk vind stinken!

Dat is eigenlijk ook de reden dat ik het dit keer niet doe,.. zie er zo tegenop!
Het is echt een onwijs goed doel, ook ik heb naasten die het goed kunnen gebruiken! Maar toch zie ik er weer tegenop die bussen te moeten vullen en die sterke urine lucht weer te moeten ruiken constant met die bus of beker onder me!!

Respect voor hen die het (weer) doen!!

hoi alllemaal,

bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik het ook gedaan maar niet volgehouden!!!!
ik vond het te veel stinken kon de bussen al ruiken ook al waren ze dicht, alleen al de gedachten hoe het ruikt maakt me misselijk.
dus deze zwangerschap doe ik het niet, ben nu al zo misselijk.

veel succes voor diegene die het wel doen, respect voor jullie!!!!!

groetjes esther

ja, ik ga zeker weer meedoen, bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gedaan en vond het wel meevallen eigenlijk....
heb vanmorgen een positieve test gedaan dus moet vandaag maar even van alles gaan regelen; echt nog heel onwerkelijk.

Hey hallo,

Ben van het juni forum, maar spiek even bij 'jullie'. Doe ook mee met MvM's. Vind het personlijk met de geur/stank wel meevallen. Ik zet de bus nooit onder mijn neus, maar op de badrand naast me. Snel dop eraf, ingieten en dop erop. Je ruikt het wel, maar even mijn gezicht de andere kant op en het is al weg. Ik werk in de zorg, misschien dat ik daarom de geur van urine meer gewend ben?? Maar omdat er in de bus een middeltje zit om de urine goed te houden, ruikt dit wel sterker als normaal. Ik kan ook wel begrijpen dat sommige dit niet kunnen verdragen, moet je voor jezelf dus nog maar achterkomen. Het is een zeer goed doel en dus de moeite waard toch?
Liefs Chris

In onze provincie is er sinds kort ook weer een inzamelingspunt. Bij mijn andere kids kon ik het dus niet doen. Nu heb ik er eerlijk gezegt nog niet over na gedacht.

Hoi

Vandaag zijn m'n eerste bussen opgehaald. Ik vind het tot nu toe nog meevallen. Maar ik werk 5 dagen dus ik heb ook niet zo heel veel urine. Maar ja ze zeggen dat alles meegenomen is. Ik vind het een super goed doel en ik ga proberen om het de volledige periode vol te houden.

Succes voor iedereen die mee doet.

Terug
Bovenaan