Moeders voor Moeders

Ik heb me ook weer opgegeven voor MvM. Bij mn vorige zwangerschap ook gedaan en viel me mee. De geur is sterk, dus begrijp wel als je heel misselijk bent er echt naar van wordt. Ademen in houden, dop eraf, gieten en weer dicht is mijn motto :))

Hoi Allemaal,

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, maar sla deze keer ook over ik kon ook niet tegen die stank en aangezien ik nu al misselijk ben schiet het niet op.
Groetjes Margot

ja, ik doe ook zeker mee!! al is het maar uit 'dankbaarheid' dat ikzelf zo makkelijk zwanger ben geraakt, zonder medisch gedoe. ik kan me voorstellen hoe zwaar het is als het niet zo vanzelf gaat.

hey hey,

Ik doe dit keer ook mee.
Bij de zwangerschap van mijn zoontje wilde ik het ook al doen maar toen werd het nog niet bij ons in de regio gedaan.
En nu dus wel, volgende week donderdag komen ze voor het intake gesprek dus ben benieuwd.

En bij mij geld eigenlijk de dezelfde reden als die van miffi.
Het was bij mij gelijk in de eerste ronde al raak, maar er zijn er genoeg waarbij het niet zo makkelijk gaat, en als ik er dan bij kan helpen om het misschien wat makkelijker te maken, waarom niet!!

Terug
Bovenaan