Moeders voor moeders??

Ik heb net de consulente van moeders voor moeders uitgezwaaid ben nu bijna 6 weken zwanger en je mag van 6-16 weken meedoen.
Ik heb me gelijk opgegeven na de test anderhalve week terug. Dit wordt nu de tweede keer dat ik meedoe, ik vind dat ook niet meer dan normaal maargoed nu is mijn nichtje ook middels IVF geboren en zie je dus van dichtbij hoe belangrijk die hormonen zijn.
Doen jullie ook mee? En waarom juist wel of juist niet?

Groetjes Sas

Hoi Sas,

Ik doet ditmaal niet mee vorige keer kon ik niet tegen die lucht en aangezien ik nu ook nergens tegen kan en vondt het ook lastig als ik eerlijk ben heb ik besloten om deze keer over te slaan. Vindt het wel goed dat je het weer doet en snap jou motivatie ook.

Liefs Margot

hoi hoi,

Ja ik doe dit keer wel mee.
Bij de zwangerschap van mijn zoontje 3 jaar geleden wilde ik ook meedoen maar toen bestond moeders voor moeders nog niet in zeeland.

En dit keer doe ik dus wel mee.
Mijn reden is dus ook omdat ik iedereen gun zo'n mooi wondertje te mogen krijgen.
Juist omdat het niet zo vanzelf sprekend is dat het (net als bij mij) zo snel raak kan zijn.

Ik vind het een kleine moeite en een heel groot gebaar!!!

Groetjes wijdrietjes

ik doe ook voor de 2e keer mee en ook de volle tijd.
mag nog tot 27-01-2010. ik werk zelf in de zorg en ook rondom in mijn omgeving zie ik dat het niet altijd van zelfsprekend is om zwanger te mogen worden.

ik moet zeggen ze hebben nieuwe bussen en de geur is een stuk prettiger, ook scheeld het dat ik nu niet zo ziek ben als de vorige keer.

mag nog tot 27-01-2010. ik werk zelf in de zorg en ook rondom in mijn omgeving zie ik dat het niet altijd van zelfsprekend is om zwanger te mogen worden.

ik moet zeggen ze hebben nieuwe bussen en de geur is een stuk prettiger, ook scheeld het dat ik nu niet zo ziek ben als de vorige keer.

Ik moet zeggen dat ik de bussen niet zo sterk vind ruiken als de vorige keer! Ze hebben nu ook blauwe, ipv groene dus allemaal vernieuwd misschien dat dat ermee te maken heeft?

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan