Moeders voor moeders??

Ik doe sinds gisteren mee. Vorige zwangerschap niet. Toen studeerde ik nog en ik zag het niet zitten. Nu dacht ik; waarom niet!? Als je er anderen mee kunt helpen! Dus ik doe mee!

hoi,
ik doe nu voor de 3de x mee.
je hoort nu zoveel mensen die niet zonder hulp zwanger kunnen worden en die vrouw zat ook te vertellen dat ze zitten springen om urine,haha
gek idee ze zijn blij met jouw urine.
deze week mag ik niet mee doen.ik had vorige week flinke krampen,dacht eerst dat het zou gaan afstoten,heb toch volgende dag even als eerste me urine laten nakijken,zo niet dan hoor ik dag erna wel van de echo.maar gelukkig bleek het urineweginfectie te zijn.en de echo was geweldig.
moet dus nu tijdens me kuur stoppen met urine verzamelen.ga het weekend weer beginnen.moet nog wel even controle doen of het wel weg is.
dus ik heb een weekje vakantie.
succes met inzamelen voor het goede doel.
gr marjan

Bij mij weet de familie het ook nog niet, niemand eigenlijk behalve 1 vriendin.
Ik zet de bussen boven weg achter een deur en eentje op de badkamer samen met mijn kannetje.
Je hebt de mogelijkheid om de bussen weg te brengen naar het depot of in mijn geval de apotheek dus dat doe ik gewoon de eerste paar weken. Nu heb ik gelukkig met ruim 9 weken al een echo kunnen regelen dus ik hoef het voor de familie nog maar een krappe 4 weken te verbergen!

Groetjes Sas

Hey,

Ik heb mijn eerste zwangerschap wel meegedaan! Maar dit keer niet. Ik kan geen enkel sterk luchtje verdragen en dat is toch wat ik me het meest herrinner van de vorige keer...

Succes voor iedereen die wel mee doet!

-drgini-

hoi,
nou die lucht van toen is niet meer hoor.
ik ging toen ook zowat over me nek daarvan.
adem in houden en deed het erin,maar nu valt het mee.je kon zelfs nog even buiten zetten met de dop eraf.sterkste geur weg was.
maar dat is niet nodig.
gr marjan

Terug
Bovenaan