moeders voor moeders

ik doe al 2weken mee met moeders voor moeders, jullie ook???

www.moedersvoormoeders.nl

tis een goed doel en de geur uit de flessen valt reuze mee! (kleine moeite groot plezier!)

Gr. Saskia.

haaai

ook ik doe al 2 weekjes mee
maar uhhh die geur valt echt NIET mee hoor hahaha
wordt er kots misselijke van
ben nu toch al meer misselijk dan met Ryan

idd een kleine moeite

ik heb er gebruik van gemaakt dus plas nu weer voor andere

grt moekje

Ik moet me nog gaan aanmelden, maar dat stel ik ook uit tot het nieuwe jaar......en tot ik het een paar mensen heb verteld, want die groene bussen voor de deur is niet echt handig als je het stil wilt houden!

gr, Angel

hoi angel,
je heb ook een bepaalde punt waar je het zelf naar toe kan brengen.wist je dat ???
of je kan bij iemand bijv je ouders laten bezorgen.
gr marjan

Hoi Marjan,

dat weet ik, heb ik de vorige keer wel gedaan, toen woonde ik nog in een flat en vond het onverantwoord om die flessen beneden in de hal neer te zetten terwijl de buurtkinderen naar binnen en buiten liepen. Alleen waar ik het naartoe moet brengen is helaas in de wijk waar ik veel mensen ken, dus helaas géén optie. Ik wil nog heel even uitstellen tot mijn ouders en schoonouders het in ieder geval weten!

gr. Angel

hey Moekje,

vind de geur erg meevallen hoor, hou ff mn adem in als ik de plas erin doe...
Maar mss als je echt heel erg beroerd bent dat het anders is!

Wel super dat je het toch doet!

@Angel, tja kan me voorstellen dat je ff wilt wachten. Wij hebben toen gelijk gedaan, hebben niet zo'n nauw contact met de buurt, dus maakte ons niet uit of ze t wisten of niet.

gr. Saskia.

Ook ik doe weer fanatiek mee alweer bijna 4 weken!
Heb gelijk na de test opgegeven via de site!
Zonder dat medicijn wat ze ervan maken had ik nu geen nichtje, dus de keuze was voor de 2de keer niet moeilijk! De eerste keer ook niet hoor! Het is idd een kleine moeite! De bussen zijn ook vernieuwd ze zijn nu blauw ipv groen Angel ;-)
En volgens mij is het met die vernieuwing ook gelijk met de ergste lucht gedaan. Ze zijn nu echt beter te verdragen, ondanks dat ik nu meer last heb van een weeïg gevoel dan de eerste keer!
Misschien dat bij de groene bussen de lucht er al echt ingebakken zat?
Hier vertelde de consulente dat er minder aanmeldingen zijn afgelopen jaar tot nu.
Eerlijk gezegd begrijp ik daar niets van, aangezien je nu steeds meer om je heen hoort dat het allemaal 'niet vanzelf gaat' met zwanger worden..
Het zou bij mij echt zijn gaan knagen als ik me nu niet op had gegeven...

Ik doe ze trouwens in 2 van die grote kunststof boodschappen tassen (ik heb ze van de markt) maar Gamma heeft ze en meerdere grote zaken, je kon ze zelfs met een kek motiefje bij Kruidvat kopen. Daarmee breng ik ze naar de Apotheek, daar hoef ik vervolgens niet te wachten want ik mag gelijk doorlopen langs de balie naar achteren en daar kan ik ze kwijt en gelijk lege weer meenemen. Zo gepiept en behoorlijk onopvallend zo in die tassen!

Groetjes Sas

PS voor diegene die nog willen wachten, let even op dat je niet te laat bent ik geloof dat je minimaal 5 en maximaal 16 weken mee kan doen...

Hoi,

Ik weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben, nu 6 1/2 week. En heb me direct opgegeven, mede ook omdat het bij ons niet vanzelf ging (zie mijn verhaald bij forum als het langer duurt).

Direct de volgende avond al iemand in huis gehad, een bussen gekregen. De lucht is erg, wordt er ook misselijk van. Maar het is voor een goed doel.

Mamasas, je kunt minimaal 5 en maximaal 10 weken meedoen. Vanaf 6 weken tot 16 weken in je zwangerschap.

Groetjes Sylvia

Ps. voor mensen die willen wachten, je moet je aanmelden voordat je 11 weken bent. Anders is het voor hun niet rendabel.

Terug
Bovenaan