Moeders voor moeders

Hoi Karin,

ik ben gisteren begonnen met moeders voor moeders. (ben nu 6 weken zwanger)
Het is wel een gedoe, maar een paar weken urine sparen zodat andere vrouwen sneller zwanger kunnen worden, dat heb ik er wel voor over.

Groetjes Suus

Ik krijg maandag de eerste flessen... Moet nog even bedenken hoe ik ervoor zorg dat mijn schoonmoeder morgen overdag niet langs komt... Normaal gesproken doet ze op maandag boodschappen, en zet ze die thuis, maar nu kan dat niet, want dan ziet ze die bussen in de tuin staan...

Bij de oudste heb ik 10 weken mee gedaan. Vond het toen in het begin niet zo erg, maar uiteindelijk was ik blij dat het klaar was. Werd ook vaak misselijk bij het vullen van de flessen. Ik wil er nu weer aan mee doen (wil graag anderen helpen, die het nodig hebben) maar ik wacht wel even tot we het aan iedereen verteld hebben. Dan kan ik nog zo'n 6 weken mee doen. Ik verwacht dat ik aardig wat flessen kan vullen want die blaas van mij............... poeh.

Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Het is wel even lasig op het toilet. Ik vind de periode wel lang tot 16 weken. We zien wel hoever we komen.

Ik kan de flessen naar het verzamelpunt brengen, zo ziet niemmand er iets van.

De lucht uit de fles is idd niet prettig

Ik wil niet egoistisch over komen, maar wil eerst weten of alles goed gaat. Ben toch bang om weer een mk te krijgen.
Ik vind de gedachte heel mooi om andere vrouwen te helpen maar kan het voor mijn gevoel nog niet.

Klinkt dat erg in jullie oren? Ik dacht misschien anders bij een evt 2de kindje. Of misschien als ik daadwerkelijk het hartje gezien heb.

Oja daarbij werk ik ook 5 dagen en ben ik maar 3 avonden doordeweeks thuis, ik weet dat alle kleine beetjes helpen.
Misschien kunnen jullie me overtuigen op dit moment?

Hey Nathalie,

Gewoon doen! En als je je er niet lekker bij voelt, dan wacht je gewoon even rustig... Je moet nooit iets tegen je zin in doen!
Ik heb uiteindelijk dinsdag de flessen gehad: Ze waren me vergeten :p

Ik ben dus gisteravond begonnen, en ik vind het heel erg meevallen. Geen last van stinkende flessen ofzo. Ik heb nergens last van. Ik verbaas me alleen over hoeveel plas ik heb :p

Terug
Bovenaan