Moeders voor moeders

he Truckerbabe,

Ik heb me inderdaad gisteravond opgegeven.
Ben benieuwd wanneer ze bellen. Ik hoop dat ze of in het weekend of in de avond uren de intake doen.
Ik zou ook blij zijn met alle hulp als ik niet zwanger kon worden. Maar het voelt zo dubbel.
We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.

Erg he dat plassen. om de 15 minuten ga ik.

Ik doe sinds afgelopen maandag ook mee.
Allemaal voor het goede doel. Ben niet zo heel veel thuis en werk ook onregelmatig maar alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar :)

Zelf heb ik me nog niet opgegeven. Heb eigenlijk hetzelfde als nathalie. Vorige keer had ik me opgegeven en nog voor de intake een mk. Heb er gewoon nog geen fijn gevoel bij. Misschien als we 1 of 2 weken verder zijn dat het anders wordt.

he meiden

maandagavond komt moeders voor moeders voor de intake.
mocht men echo niet goed zijn maandag kan ik haar altijd nog afbellen.

Mariekje ik bedacht me als ik me niet over de onzekerheid heen zet (wat ik natuurlijk nog ben)
en niet gewoon probeer om toch beetje positief te denken, dan verlies ik mezelf vandaar dat ik me toch maar opgegeven he. Maar lekker afwachten hoor, je hebt nog alle tijd. en probeer toch te genieten van je nieuwe zwangerschap.

Ik ben in ieder geval blij dat ik eerst naar het zh mag voor de echo, ik wil niet indenken dat de moeders voor moeders dame zegt dat mijn hcg te laag is.

Heb van de week mijn vk gebeld om eerste afspraak te maken. De eerste vraag was of ik mee wilde doen aan mvm. Toen heb ik toch maar gezegd dat er contact over opgenomen mocht worden.
Ben nu al iets zekerder over alles, ben ook de periode van de mk van vorige keer voorbij en dat scheelt ook.
Nu dan maar afwachten wanneer ze belt om langs te komen. Volgens mij heb ik dan opnieuw de zenuwen over de test die ze zal gaan doen.......

Liefs

Ik doe ook mee, vanaf 6 weken. Vorige zwangerschap heb ik het ook gedaan. Dat kwam omdat het voor ons ook wachten was tot we zwanger werden. Dus ik hoop op deze manier andere moeders te kunnen helpen die wel het medische circuit in moeten.

Alleen is de lucht uit de fles soms wel even slikken.....

Ik doe sinds de 5e week al mee voor moeders voor moeders.
Ben blij dat ik op deze manier wat kan betekenen voor anderen.

Wel heel herkenbaar dat het een hele opgave is en je moet inderdaad niet ruiken aan de flessen, maar ik heb het er graag voor over. Heb van dichtbij meegemaakt dat iemand niet op de natuurlijke manier zwanger kon raken en dankzij medicijnen hebben ze nu een prachtige dochter.

Vanmorgen is die vrouw van mvm geweest en ben gelijk begonnen. Volgens mij moet ik daar nog een beetje handigheid in gaana krijgen ofzo... hahah

Terug
Bovenaan