moeders voor moeders...

Hey,

Heel braaf doe ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben mee aan moeders voor moeders.
Maar in middels begin ik het aardig zat te worden. ben nu 14 weken, en moet dus nog twee weken geloof ik.
vorige week was echt een dieptepunt, met erg veel niet op de kan plassen... Dus probeer nu weer extra mijn best te doen, maar ben het zo zat...

Herkenbaar?

HOERA!
Ik heb vandaag (want nu precies 16 weken) voor het laatst mijn 'plasjes' buiten gezet. En ja; hoera met hoofdletters.

In het begin vond ik alles best; ik was immers zelf binnen no-time zwanger geworden (het was meteen raak) en dus een uitermate dankbaar meisje! Maar inderdaad na een aantal weken ben je de blauwe potten zat. (mantra; "voor een goed doel' 38x keer herhalen als je zit te plassen is op een gegeven moment ook niet zaligmakend meer...)

Ik zou ook een mooi boek krijgen als ik de laatste flessen inleverde, nou dat heb ik inmiddels gedaan, maar de brievenbus was mooi leeg... grom!

Echt, ik zou het volgende keer weer doen hoor, omdat ik in mijn omgeving zo veel stellen met vruchtbaarheidsproblemen heb gezien, maar toch...

en die lucht die uit die potten komt..... bleeeeeh...

Dus al met al; Superherkenbaar.

Voor mij is dit de laatste week. En inderdaad dan wel genoeg. Maar echt spuugzat kan ik niet zeggen. Misschien komt het wel omdat ik me bewust iets later heb opgegeven zodat de periode iets korter is. Volgens mij was ik 8 weken. En aan de andere kant: het is voor zo'n goed doel! Wat die vrouwen, die t middel nodig hebben, toch allemaal meemaken!

Voor mij is dit de laatste week. En inderdaad dan wel genoeg. Maar echt spuugzat kan ik niet zeggen. Misschien komt het wel omdat ik me bewust iets later heb opgegeven zodat de periode iets korter is. Volgens mij was ik 8 weken. En aan de andere kant: het is voor zo'n goed doel! Wat die vrouwen, die t middel nodig hebben, toch allemaal meemaken!

He Evje, ik had het boek al gekregen bij de eerste inlevering omdat daar ook het 1ste termijn in staat beschreven. dus mijn moeders voor moeders consulente vindt dat je dat eerder moet krijgen.
Dus nog even je consulente bellen.

@ Truckerbabe
ik ben het ook zo zat, meer dan zat. kan niet wachten nog 2 wken eind maart is het gelukkig voorbij. thank god.

He Evje, ik had het boek al gekregen bij de eerste inlevering omdat daar ook het 1ste termijn in staat beschreven. dus mijn moeders voor moeders consulente vindt dat je dat eerder moet krijgen.
Dus nog even je consulente bellen.

@ Truckerbabe
ik ben het ook zo zat, meer dan zat. kan niet wachten nog 2 wken eind maart is het gelukkig voorbij. thank god.

Terug
Bovenaan