moeders voor moeders...

haha.. ben gelukkig niet de enige...

heb sinds gister extra handicap: mag/kan rechterhand niet meer gebruiken ivm hechtingen, dus moet nu ook nog eens met links lopen klooien...

nog twe weekjes... nog twee weekjes

haha.. ben gelukkig niet de enige...

heb sinds gister extra handicap: mag/kan rechterhand niet meer gebruiken ivm hechtingen, dus moet nu ook nog eens met links lopen klooien...

nog twe weekjes... nog twee weekjes

ik MOET nog 3 weken, ik heb vandaag weer nieuwe flessen gehad.
Vorige week hadden de buren de portiekdeur dicht gegooid dus konden de flessen niet geruild worden, ik heb een weekje feest gehad!!! Zo.. herkenbaar dit, maar toch blij dat ik het gedaan heb hoor, mijn zusje en meerdere mensen in onze omgeving zijn er zo mee gebaat.
Succes de laatste weekjes.

liefs

Ach het is voor een goed doel,daar doen we het voor. Ik moet nog 2,5 wk. Heb er echt geen problemen en wat betreft de lucht,gewoon ff je adem inhouden en de fles wat van je afhouden,gauw omkiepen en klaar! De consulente die ik had was zelf al 6 jaar bezig om zwanger te worden. Ik vroeg haar of zich veel vrouwen opgaven en het waren er nog steeds te weinig,zo vertelde ze dat een heel zwembad urine nodig is om genoeg hcg voor slechts 1 ampul te krijgen. Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren.

OOH,

Nu voel ik me echt schuldig! :(

Misschien bij de 'volgende'. Dan werk ik waarschijnlijk niet meer fulltime, en hoef ik geen 3 kwartier heen en 3 kwartier terug te rijden van mijn werk...

Voel me nu echt een zeur.....

nee hoor Heppy dat is niet nodig. Ik werk ook fulltime en doe alleen verzamelen als ik thuis ben. Daarbij plas ik ook echt wel eens niet op de kan hoor. Zorg wel dat ik alle urine van snacht en de ochtend verzamel.
Alle kleine beetjes helpen. Ik heb ook echt overwogen of ik dit nu wou. Maar vrienden van ons hebben het liefste meisje van 4 wat je maar kan bedenken, en zij is op hormonen geboren. Bij mij was het ook heel sterk het gevoel, stel ik zou het nodig zijn? dan hoop je dat het er is. Maar heppy misschien zeg ik de volgende zwangerschap wel "geef mijn portie aan vicky of ik meld me heel laat aan net zoals Peetje"
Niet schuldig voelen, jij doet vast wel wat anders voor deze samenleving.

nee hoor Heppy dat is niet nodig. Ik werk ook fulltime en doe alleen verzamelen als ik thuis ben. Daarbij plas ik ook echt wel eens niet op de kan hoor. Zorg wel dat ik alle urine van snacht en de ochtend verzamel.
Alle kleine beetjes helpen. Ik heb ook echt overwogen of ik dit nu wou. Maar vrienden van ons hebben het liefste meisje van 4 wat je maar kan bedenken, en zij is op hormonen geboren. Bij mij was het ook heel sterk het gevoel, stel ik zou het nodig zijn? dan hoop je dat het er is. Maar heppy misschien zeg ik de volgende zwangerschap wel "geef mijn portie aan vicky of ik meld me heel laat aan net zoals Peetje"
Niet schuldig voelen, jij doet vast wel wat anders voor deze samenleving.

misschien nog een tip voor degene di enog even moeten:
Als je 's avonds voor je naar bed gaat alvast de nieuwe pot open zet, dan vervliegt de geur al. Tegen de tijd dat je moet plassen ehb je er weinig last meer van (vertelde de mevrouw van mvm op de negenmaanden beurs)

Terug
Bovenaan