moeders voor moeders

ha meiden
ik heb vandaag iemand langs gehad van moeders voor moeders
a.s maandag beginnen met urine sparen dus ben benieuwd hoe dat is.
heeft iemand al een keer mee gedaan en wie doet er nu weer of ook mee.
ik hoor weer van jullie
 
Ik doe nu ook mee. Ben net 2 weken bezig. Ik doe het alleen thuis. Neem het bijvoorbeld niet mee naar mijn werk... Niemand weet het daar, en ik vind die flessen nogal stinken als de deksel eraf is...
Verder vind ik het toch best wel een gedoe... Nog 2 maanden moet ik het doen. Ach... tis voor een goed doel. Daar denk ik dan weer aan...
 
Hoi mama lou,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel mee gedaan aan moeders voor moeders,nu heb ik besloten om het niet te doen,vond het toch wel een hoop gedoe elke keer als ik moest plassen,en dan die vieze lucht die uit die kan komt,ik stond elke keer kokhalsend op het balkon.

groetjes marisca.
 
Hoi Mama lou,

Ik doe deze keer voor de eerste keer mee... Heb het bij mijn vorige zs niet gedaan omdat ik werkte...
NU moet ik zeggen dat het mij absoluut niet tegenvalt... Heb zelfs al moeten bellen dat ze elke week een extra krat komen brengen... Kom namelijk te kort.
Ben vorige week pas begonnen, maar vooralsnog vind ik het niet erg om te doen.. Denk als je 2 maanden verder bent, je dan wel blij bent als het klaar is... hihi
Maar idd, het is voor een goed doel..
Die vrouw zei tegen mij dat ze van 1000 vrouwen 10 weken lang urine nodig hebben om 1 kuur pregnyl te maken... dus ja, ik doe het wel m et liefde en plezier...

Groetjes Miranda
 
Ik heb het met mijn eerste zwangerschap ook gedaan,maar ik heb nu zoveel aan me hoofd en deze zwangerschap nummer 6 is weer even spannend dus ik sla het over,maar vind het verder prima om zo mensen te helpen
 
Ik doe ook mee!!!
alleen vorige week hebben ze het niet opgehaald :( beetje jammer.... hopelijk gaat het morgen wel goed.
ik doe het ook alleen thuis.
x
 
leuk om jullie reacties te horen
ik begin maandag dus ben benieuwd
maar bij de intake zei die vrouw dat je het luchje wat in die flessen zit kan laten vervliegen door de flessen even een dag open te laten staan buiten.
misschien een tip
ik doe het ook alleen thuis ga echt niet met die flessen lopen sjouwen naar mijn werk
ik werk partime dus ik hou genoeg over

jullie succes aankomende 2 maanden
 
Terug
Bovenaan