moeders voor moeders

Ik doe ook mee, heb zelf ook de medicijnen gebruikt, dus soort terug betaal actie... ;-)
Ik werk fulltime, maar daar doen ze niet moeilijk over. Alles is welkom. Nog 2 weken en ik ben klaar (en er ook wel klaar mee, ik ben gestart bij 5 weken zwanger...)
Ik ben blij mee gedaan te kunnen hebben!
Groet Krissy
 
Hoi, ik doe ook weer mee (en was er weer vroeg bij). Ik heb heel erg getwijfeld want ik ben al drie keer zwanger geweest en heb elke keer meegedaan maar steeds een miskraam gehad! (Ik heb alle 3 de geschenken dus al!:)Hahaha) Omdat ik weer mensen hiermee help doe ik toch weer mee. Het moet tenslotte toch een keer goed gaan! Ik "spaar" alleen thuis want op het werk is erg lastig. Ik trek de lucht echt niet en idd het open zetten helpt wel!

Ookal zou het nu weer misgaan, ik doe de volgende keer weer mee want, je helpt zoveel mensen aan het verwezenlijke van een droom!

Voor mij is het een kleine moeite, groot gebaar.

Succes.
 
Hoi, ik doe ook weer mee (en was er weer vroeg bij). Ik heb heel erg getwijfeld want ik ben al drie keer zwanger geweest en heb elke keer meegedaan maar steeds een miskraam gehad! (Ik heb alle 3 de geschenken dus al!:)Hahaha) Omdat ik weer mensen hiermee help doe ik toch weer mee. Het moet tenslotte toch een keer goed gaan! Ik "spaar" alleen thuis want op het werk is erg lastig. Ik trek de lucht echt niet en idd het open zetten helpt wel!

Ookal zou het nu weer misgaan, ik doe de volgende keer weer mee want, je helpt zoveel mensen aan het verwezenlijke van een droom!

Voor mij is het een kleine moeite, groot gebaar.

Succes.
 
Ik heb ook meegedaan omdat ik het een kleine moeite vond. Ben zelf erg snel zwanger geworden en vind het concept gewoon mooi. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het op een gegeven moment wel echt zat was. De geur van die flessen idd. Ben je 's morgens al kotsberoerd, moet je ook nog in een kannetje p*ssen en dat overgieten in een fles die stinkt. Blehhh... dus het was niet mijn hobby eerlijk gezegd, maar ja...

Dus of ik het een volgende keer weer zou doen... Ik weet het niet.
 
Ik doe voor het eerst mee. Volgende week komt er iemand langs. Ik moet vaak plassen dus wat dat betreft zit dat wel goed. Vind het wel wat jammer dat de kratten niet worden opgehaald en dat ik ze zelf weg moet brengen. Niet dat ik het er niet voor over heb hoor maar het voelt een beetje stom om met de plas naar de bouwmarkt te gaan.

Ik zal volgende week wel meer info krijgen.
 
Ik doe ook mee aan MvM. Ook alleen op de dagen dat ik thuis ben, ga er niet mee lopen zeulen naar mijn werk.
Ach en zoveel moeite is het niet. Plassen moet ik toch wel ;-)
 
Jullie zijn echt super meiden, BEDANKT!!!!
Dankzij jullie ben ik in maart bevallen van ons IVF wondertje. Natuurlijk heb ik zelf ook meegedaan.

Eerlijk gezegd vind ik de meiden die zeggen dat ze het niet doen omdat ze het zo'n "gedoe" vinden een beetje kortzichtig....
Als je 3 keer per week naar het ziekenhuis moet, dagelijks jezelf moet spuiten en dat voor 3 jaar lang om zwanger te raken, DAT is pas een gedoe.
Op een kannetje plassen ipv de wc is echt geen gedoe hoor en al helemaal niet voor die paar weekjes!

Liefs, Nicole mv Delani (15-01-2006) en Rodin (12-03-2010)
 
Hallo,
bij mij komen ze volgende week vrijdag voor een intakegesprek. Ik ben zelf zwanger geworden met pregnyl en het doet me goed om te lezen hoe betrokken andere vrouwen zijn.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan lopen.
jullie allemaal suc6
gr. Ano
 
Terug
Bovenaan