Moeders voor Moeders

Hey Jeanine,

volgens mij krijg je er standaard 8 (bij alle 3 de zwangerschappen gehad. (of misschien zag die vrouw van moeders voor moeders dat ik een grote zeikert was,hahahaha)

groetjes Anne

Ja ik had ook gewoon 8 hoor... heel normaal... 1 voor elke dag en 1 reserve... voor et geval dat je et in die 7 niet kwijt kunt of je een dag verspringt met wegbrengen...

Ik doe ook mee met moeders voor moeders. heb het bij mijn eertse zwangerschnap ook gedaan en me direct weer aangemeld voor deze zwangerschap.

Moet wel toegeven dat het me nu wat zwaarder valt ivm mijn hevige misselijkheid icm de geur die uit de potten komen, maar wat iedereen al zegt, het is zo'n kleine moeite om te doen terwijl je er zoveel toekomstige mama's gelukkig me kan maken!

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en 23 mei 2011 uitgerekend en krijg a.s. woensdag de eertse echo! Toch weer spannend allemaal!

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook hormonen moeten slikken. Toen heb ik ook meegedaan met Moeders voor Moeders. Omdat ik erg blij was dat ik op die manier toch zwanger raakte. Nu ben ik spontaan zwanger geraakt en doe ik ook weer mee. Nog een weekje en het zit er al weer op.

Groetjes
Annemieke

Terug
Bovenaan