Moeders voor Moeders

Oeps! Er is net iets verkeerd gegaan volgens mij! Vergeten een titel in te vullen.... :s
Nogmaals het berichtje!

-------

Hallo allemaal!

Ik had dit berichtje een paar dagen geleden op de mei forum gezet maar hierbij dus op de juni forum!

Ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor Moeders voor Moeders. Zij zamelen urine in van vrouwen die 6-16 weken zwanger zijn. Daar halen zij hCG uit en maken er medicijnen van om o.a. stellen te helpen met vruchtbaarheidsproblemen.

Ik dacht, ik plas mijn urine uit en het gaat zo de riool in. Ik kan met die urine ook andere vrouwen blij maken met een klein spruitje in de buik. Wij weten hoe mooi het is en dan is het zonde om die urine de riool in te laten gaan.

Er is een informatrice geweest. Ik heb een maatbeker om urine in op te vangen en potten om die urine in te doen gekregen.
Vind het erg spannend! Stelt voor mij eigenlijk niets voor maar je doet het voor de stellen die niet zo makkelijk de vreugde van de zwangerschap kunnen proeven. Het idee dat jouw urine (hCG) een klein deel uitmaakt van de hulp die je hen biedt..
Is toch om blij van te worden? :)

Ben benieuwd of een van jullie ook meedoet aan Moeders voor Moeders en zo niet, waarom niet. :)

Liefs!
.

Hallo allemaal,
Ik heb inderdaad ook nagedacht over moeders voor moeders en ik vind het een super goed idee.
Wij (mijn man en ik) zijn zo gelukkig dat het bij ons binnen twee maanden gelukt is om zwanger te worden dat ik het andere vrouwen ook gun!

Dus super goed idee! ik ga me ook aanmelden!

Ik heb het al twee keer gedaan en nu voor de derde keer me aangemeld. T is even wat gedoe en met name de geur van het conseveringsmiddels ging me de vorige keren tegenstaan.

Maar het is voor een goed doel! Als ik zie hoeveel mensen ermee geholpen zijn...

Ik doe zeker mee.Mede dankzij daarvan ben ik dmv IVF zwanger geraakt.Zou het dan egoistisch vinden het niet te doen.En het is een kleine moeite.Of je nou plast in wc of maatbeker en het daarna in de potten doet.
Ze komen maandag langs bij mij.

bij mij is het er in de eerste zwangerschap helemaal bij ingeschoten, ik bedacht het me veel te laat. Daar baalde ik wel van dus ik heb nu een paar uur na de positieve test gebeld.. Ik dacht dat overkomt me niet nog een keer! Ze kwamen meteen de volgende dag al langs dus ik plas al vanaf 5w4d mee.. haha!
Ik vind het echt een supergoed iets, waarom zul je het niet doen.
Een zwangerschap is zo uniek, zo bijzonder, dat gun je iedereen! En als je daarbij kunt helpen door in een beker te plassen, nou, das toch makkelijk!

Ik ga me ook aanmelden. Heb wel een hele slechte ervaring met het mens dat de vorige keer is geweest. Zij heeft ons op de meest lompe manier die mogelijk was verteld dat de zwangerschap niet goed ging en haar hoef ik ook nooit meer te zien. had er een klacht over ongediend en kan nu telefonisch opgeven. Daar aangeven dat ik dat mens absoluut niet wil hebben en dan sturen ze een ander.
Van de week eens even bellen. Zeer goed initiatief.

Eb78,

Wat raar van dat mens zeg.Waaruit concludeerde ze dat dan?
Nee die zou ik ook niet over de vloer willen hebben.
Brn benieuwd wie wij krijgen.Hoop niet haar dan.Al is het wel provincie gebonden denk wie je krijgt.
Nou nog een kwartier wachten en dan staat ze voor de deur.

Terug
Bovenaan