Moeders voor Moeders

Spannend Suusje! Hoe is het gegaan?

Bij ons sloeg te de test toen bijna niet meer uit. Kon ze niet mee omgaan, want dat maakte ze maar 1x per 2 jaar mee. Ze is wel goed terecht gewezen hoor. Ga er ook vanuit dat zij een uitzondering op de regel is en de andere informatrices gewoon heel aardig zijn.

Engeltjelief@Ja ze is geweest.Zou best kunnen dat we dezelfde hadden.Ze heette Diana,wat oudere vrouw (rond 50)aardig mens.
Heb als bedankje al de mooie armband gehad.
Test sloeg gelijk positief uit gelukkig.Heb net voor de eerste x in maatkan geplast haha toch wat onhandig.
Gr. Suusje

wat een raar mens, dat ze zo bot reageerde! goed dat je een klacht in hebt gediend!
Die bij mij was ook heel erg aardig en gelukkig kregen we meteen een dikke vette streep te zien!
Ik heb als bedankje een boek gekregen, en omdat ik al zo vroeg met aanmelden was nog een fotolijstje voor de echo..
en die kannen zijn idd best onhandig! Ze zijn best groot en toch plas ik er soms langs.. vreemd! haha

Zo vandaag me ook aangemeld... Ze komt woensdag langs, ik heb de vorige keer (na de MK) zelfs nog een kaartje gekregen met een bloemenbon. Heel erg netjes. Helemaal omdat ik maar een week heb kunnen opvangen.
Ze was heel erg blij te horen dat we weer zwanger waren en nu 2 maand nadien weet ze mn adres nog uit dr hoofd nou als dat niet goed is. haha...
Ze zei direct zijn net nieuwe cadeautjes dus je hebt geluk want ook daar kun je nu weer van profiteren. Waarop ik zei naja daar doen we het niet voor... Nadat mn beste vriendin na spuiten zwanger is geworden en zie hoe gelukkig ze daar van geworden is, wil ik daar echt wel aan bijdragen.

@Suusje Haha wat leuk! We hadden dezelfde informatrice! Ik heb ook het armbandje genomen.. ;) Eerste keer is inderdaad wat wennen maar je went er snel genoeg aan ;) succes!

Engeltjelief@haha grappig zeg dat we dezelfde vrouw hadden. Ben er nu al aangewend aan die flessen.Ga soms alleen kokhalzen van die lucht uit die flessen bahhhh

Terug
Bovenaan